Αυτές είναι οι top δικαιολογίες των ανοργάνωτων ανθρώπων!

Αυτές είναι οι top δικαιολογίες των ανοργάνωτων ανθρώπων!

Είσαι ανοργάνωτος, σε λένε «χύμα» και «άνετο». Είσαι οργανωτικός σε λένε «υποχόνδριο»! Στην πραγματικότητα όμως η ανοργανωσιά είναι ένα μειονέκτημα που εκνευρίζει φίλους και συνεργάτες, ειδικά όταν περιμένεις επί ώρα τον «ανοργάνωτο» και «χύμα» φίλο ή συνεργάτη σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αν θέλεις να γίνεις πετυχημένος στη δουλειά σου μάθε από 10 super tip

 

Από την άλλη, τους τακτικούς ανθρώπους τους τρομάζει το γεγονός να χαρακτηριστούν υποχόνδριοι.

Είναι όμως έτσι; Όχι σύμφωνα με τους επιστήμονες, δεν είστε υποχόνδριοι, είστε οργανωτικοί. Χιλιάδες άνθρωποι έχουν μια τάση να είναι ιδιαιτέρως οργανωτικοί και αυτό τελικά, δεν είναι κουσούρι, αλλά προσόν, αφού διευκολύνουν τον εαυτό τους και τους άλλους. Δεν αγχώνονται και δεν πελαγοδρομούν μέσα στην ακαταστασία χάνοντας πολύτιμό χρόνο κυρίως από τον εαυτό τους.

Οι οργανωτικοί άνθρωποι δεν αναγκάζονται να λένε ένα τσούρμο ψέματα για αν δικαιολογήσουν την αταξία τους. Διαβάστε μερικές χαρακτηριστικές δικαιολογίες των ανοργάνωτων ανθρώπων και σίγουρα θα βρείτε κάποιον φίλο ή γνωστό σας και ίσως τον εαυτό σας τον ίδιο!

  • Δεν έχω τον χρόνο

Για την ακρίβεια έχουν ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τους υπόλοιπους εμάς. Αυτό που διαφέρει είναι πως ο τρόπος που τον αξιοποιούν δεν είναι παραγωγικός.

  • Είμαι υπερφορτωμένος

Είναι περίεργο να το ακούς αυτό από κάποιον ο οποίος δεν μπορεί να κατηγοριοποιήσει καν τι πρέπει να κάνει. Άλλη μια δικαιολογία για όλα όσα δεν κάνουν.

  • Ξέρω ακριβώς που είναι τα χαρτιά που χρειάζομαι

Όταν ένα γραφείο είναι χάλια… είναι χάλια. Οι στοίβες δεν σημαίνουν οργάνωση.

  • Άργησα γιατί με καθυστέρησαν

Όταν μιλάμε για κάποιον που καθυστερεί μονίμως δεν έχει σημασία για ποιον λόγο καθυστέρησε. Όλες οι δικαιολογίες απλά σημαίνουν ότι δεν ξεκίνησε αρκετά νωρίς.

  • Κάποιος με καθυστερεί από την δουλειά μου

Όλοι το παθαίνουν αυτό»,» απλά ο περισσότερος κόσμος βρίσκει τρόπο να αντιμετωπίζει το πρόβλημα και να κάνει την δουλειά του.

  • Δεν πήρα το μέιλ γιατί…

και ακολουθούν οι εξής δικαιολογίες: Πήγε στα spam ή έπεσε ο σέρβερ ή δεν ήρθε ο «μέιλμαν»!

  • Θα το κάνω μέχρι αύριο. Πάντα αύριο…