10 απλές πρωινές συνήθειες που σε βοηθούν να χάσεις βάρος

10 απλές πρωινές συνήθειες που σε βοηθούν να χάσεις βάρος

Ανεξάρτητα από τους στόχους να χάσετε βάρος, η απώλεια κιλών μπορεί να καταστεί αδύνατη κατά καιρούς.

Ωστόσο, για να ρίξετε την ένδειξη της ζυγαριάς δεν χρειάζεται να συμπεριλάβετε μια πλήρη αναμόρφωση της τρέχουσας διατροφής και του τρόπου ζωής σας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έξι παράγοντες που προκαλούν τριχόπτωση

 

Στην πραγματικότητα, κάνοντας μερικές μικρές αλλαγές στην πρωινή ρουτίνα σας μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να κρατήσετε μακριά τα κιλά.

Σας προτείνουμε λοιπόν 10 απλές συνήθειες για να πετύχετε το στόχο σας εύκολα:

1. Φάτε υψηλό σε πρωτεΐνη πρωινό

Υπάρχει ένας καλός λόγος που το πρωινό θεωρείται το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αυτό που τρώτε για πρωινό μπορεί να καθορίσει την πορεία για όλη την ημέρα σας. Καθορίζει αν θα νιώσετε γεμάτος και ικανοποιημένος μέχρι το μεσημεριανό γεύμα ή αν θα πάτε στο περίπτερο πριν από το μεσημεριανό σνακ σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι ένα πρωινό υψηλής πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους μειώνοντας τον πόθο, την όρεξη και την έκκριση γκρελίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για την αύξηση της όρεξης.

2. Πιείτε άφθονο νερό

Ξεκινώντας το πρωί με ένα ή δύο ποτήρια νερό είναι ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσετε την απώλεια βάρους. Το νερό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την κατανάλωση ενέργειας ή τον αριθμό θερμίδων που καίει το σώμα σας για τουλάχιστον 60 λεπτά. Επίσης, θα μειώσει την όρεξη που έχετε για μικρές… ατασθαλίες.

3. Ζυγιστείτε

Το να ζυγίζεστε κάθε πρωί μπορεί να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για την αύξηση των κινήτρων και τη βελτίωση του αυτοέλεγχου. Αρκετές μελέτες έχουν συσχετίσει τη μέτρηση του βάρους καθημερινά με μεγαλύτερη απώλεια κιλών.

4. Βγείτε στον ήλιο

Το άνοιγμα των κουρτινών για να αφήσετε το φως του ήλιου στο δωμάτιο ή το να ξοδέψετε λίγα λεπτά έξω κάθε πρωί μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την απώλεια βάρους. Μια μικρή μελέτη διαπίστωσε ότι η έκθεση και σε ακόμη μέτρια επίπεδα φωτός ορισμένες ώρες της ημέρας μπορεί να έχει επιρροή στο βάρος. Το ηλιακό φως μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στις ανάγκες σας σε βιταμίνη D, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους και να αποτρέψει την αύξηση των κιλών.

5. Εξασκήστε την προσοχή σας

Η προσοχή είναι μια πρακτική που περιλαμβάνει την πλήρη εστίαση στην παρούσα στιγμή και την ευαισθητοποίηση στις σκέψεις και τα συναισθήματά σας. Αυτή η πρακτική έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει την απώλεια βάρους και προάγει τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

6. Κάντε κάποια άσκηση

Το να ξεκινήσετε το πρωινό σας με κάποια σωματική δραστηριότητα μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της απώλειας βάρους. Μερικές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η άσκηση το πρωί μπορεί να σχετίζεται με αυξημένο κορεσμό και βελτιωμένο έλεγχο σακχάρου στο αίμα.

7. Βάλτε στη ζωή σας τα… ταπεράκια

Οι μελέτες δείχνουν ότι ο σχεδιασμός γευμάτων και η κατανάλωση σπιτικών γευμάτων συνδυάζονται με βελτιωμένη ποιότητα διατροφής και χαμηλότερο κίνδυνο παχυσαρκίας.

8. Κοιμηθείτε περισσότερο

Το να κοιμάστε λίγο νωρίτερα ή να ρυθμίσετε το ξυπνητήρι αργότερα για να πατήσετε αναβολή μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους. Αρκετές μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι η στέρηση του ύπνου μπορεί να σχετίζεται με αυξημένη όρεξη.

9. Ενεργοποιηθείτε

Ενώ η οδήγηση μπορεί να είναι ένας από τους πιο βολικούς τρόπους για να φτάσετε στη δουλειά, μπορεί να μην είναι τόσο καλό για τη μέση σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι το περπάτημα, η ποδηλασία ή η χρήση δημόσιων συγκοινωνιών μπορεί να συνδέεται με χαμηλότερο σωματικό βάρος και μειωμένο κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους.

10. Ξεκινήστε να… γράφετε ημερολόγιο

Κρατώντας ένα ημερολόγιο τροφίμων για να παρακολουθείτε αυτό που τρώτε μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βοηθήσει στην αύξηση της απώλειας βάρους και να κρατήσετε τον εαυτό σας υπόλογο. Μια μελέτη παρακολούθησε την απώλεια βάρους σε 123 άτομα για ένα χρόνο και διαπίστωσε ότι η συμπλήρωση ενός ημερολογίου διατροφής συσχετίστηκε με μεγαλύτερη απώλεια βάρους.