Το μεγάλο όνειρο του πιο ονειρικού αγώνα της F1 στο Μονακό κορυφώνεται τη Κυριακή!

Το μεγάλο όνειρο του πιο ονειρικού αγώνα της F1 στο Μονακό κορυφώνεται τη Κυριακή!

Τι πιο ωραίο να αράζεις τη Κυριακή το μεσημέρι, μπροστά στη τηλεόραση, με την παρέα και μεζεδάκια για να απολαύσεις τον μοναδικό αγώνα της F1 στο Μονακό. Βέβαια ακόμα πιο ωραίο είναι να βρίσκεσαι στο Μονακό και να παρακολουθείς από κοντά ετούτο το μαγευτικό θέαμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Όπως και να έχει οι περισσότεροι από μας θα δούμε τον αγώνα τη Κυριακή το μεσημέρι από τις τηλεοράσεις μας, με παρέα ή μη!

Θα δούμε τις μοναδικές αγωνιστικές στιγμές που κάθε χρόνο είναι διαφορετικές και θα «ζηλέψουμε» όσους παρακολουθούν από μπαλκόνια ή σκάφη ή ακόμα και από τις κερκίδες του πριγκιπάτου.

Όπως και να έχει οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula 1 αγωνίζονται ήδη στο Μονακό στον έκτο αγώνα της περιόδου, με αποκορύφωμα τον αγώνα της Κυριακής.

Σε ένα αγώνα ιστορικό, που μπορεί σχεδόν πάντα να κερδίζει ο pole-man αλλά το ενδιαφέρον πάντα είναι αμείωτο.

Το πρώτο Grand Prix στο Μονακό οργανώθηκε το 1929 από τον τοπικό καπνέμπορο και all-round sportsman Antony Noghès, υπό την αιγίδα του πρίγκιπα Λουδοβίκου Grimaldi II, προπάππου του σημερινού πρίγκιπα Αλβέρτου και έμελε να γίνει ο πιο γκλαμουράτος και δημοφιλής αγώνας κάνοντας το Μόντε Κάρλο να είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς προορισμούς. Με καθένα οδηγό ονειρεύεται να αγωνιστεί στο Circuit de Monaco και να σταθεί στο βάθρο, δίπλα στον πρίγκιπα Αλβέρτο και κάθε έναν από μας να θέλει να είναι εκεί και να τους βλέπει.

Αν όμως γυρίσουμε πίσω στο χρόνο, ίσως μπορούμε να φανταστούμε πως ήταν ο αγώνας χωρίς μπάρες! Ήταν το 1969 που τοποθετήθηκαν για πρώτη φορά μεταλλικές μπαριέρες σε σημεία της διαδρομής. Πριν, εκτός από κάποια παρκαρισμένα αυτοκίνητα που απομακρύνονταν τη μέρα του αγώνα, οι δρόμοι ήταν όπως και κάθε άλλη μέρα του χρόνου. Αν κάποιος οδηγός έβγαινε από την «πίστα», κατέληγε σε τοίχους, δέντρα, στύλους, βιτρίνες ή, στις περιπτώσεις των Ascari και Hawkins, στη Μεσόγειο.

Ο πρώτος αγώνας του «Grand Prix Automobile» de Monaco” ήταν «By Invitation Only», χωρίς αυτό να σημαίνει πως όσοι προσκλήθηκαν πήγαν. Νικητής τότε ήταν ο “Williams”, όχι ιδιαίτερα εμπνευσμένο ψευδώνυμο του Βρετανού William Grover-Williams (“James Bond” της εποχής και αργότερα συνδέσμου των Συμμάχων με τη Γαλλική Αντίσταση), με Bugatti Type 35B.

Αγωνιστικά και στο σήμερα, με τον νεαρό Charles Leclerc, να είναι ο μοναδικός Μονεγάσκος πιλότος με το μονοθέσιο της Alfa Romeo Sauber F1 Team. Ο 21χρονος θα κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Θα αγωνιστεί στο μέρος όπου μεγάλωσε και κατοικεί, έχοντας στο πλευρό του την οικογένεια και τους φίλους του.

 

 

Κατά τα άλλα ο Vettel θέλει να πάρει τη ρεβάνς από τον Hamilton που τον πέρασε στη βαθμολογία.

Όλα αυτά βέβαια και άλλα πολλά θα τα δούμε στη Cosmotetv την Κυριακή τη μεσημέρι.