fbpx

H Ferrari δείχνει πλέον το πραγματικό της πρόσωπο

H Ferrari δείχνει πλέον το πραγματικό της πρόσωπο

Δεν είναι ότι ο Hamilton συγκρούστηκε με τον Raikkonen και βγήκε εκτός πίστας. Σίγουρα δεν είναι αυτή η αιτία του θριάμβου της Ferrari και φυσικά του Vettel μέσα στην έδρα του Hamilton, στο Βρετανικό gp.

Η δύναμη του μονοθέσιου της Ferrari φάνηκε από το πρώτο δευτερόλεπτο αφότου έσβησαν τα κόκκινα φώτα. Ο Vettel εκμεταλλευόμενος τη δύναμη του αυτοκινήτου του, πήρε «κεφάλι» στον αγώνα αν και ο Hamilton είχε τη pole.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 10 λάθη που μπορεί να σου κοστίσουν ακριβά στην ασφάλιση!

 

Μια εικόνα της Ferrari που οι φίλοι της ανά τω κόσμω είχαν πολύ καιρό να δούνε. Μια Ferrari που πλέον δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, τον πραγματικό της εαυτό. Μια Ferrari που είναι το γρηγορότερο μονοθέσιο στο πρωτάθλημα της F1 και πλέον το δείχνει!

O Vettel ήταν φανταστικός και πήρε τη νίκη από τα πρώτα μέτρα του αγώνα της Αγγλίας. Μόλις έσβησαν τα φώτα της εκκίνησης έδειξε ότι θέλει τη νίκη, καταφέροντας να προπορευθεί από τον αντίπαλο του Hamilton που είχε την pol.

Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας που είχε πολλά απρόοπτα, προσπεράσεις με μεγάλο νικητή τον Sebastian Vettel με Ferrari. Μία νίκη πολύ σημαντική για τον ίδιο, ο οποίος όχι μόνο παρέμεινε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα αλλά αύξησε την διαφορά του από τον Hamilton.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε αν είμαστε μεγαλύτεροι κουτσομπόληδες από τις γυναίκες

 

Στην δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes ξεκίνησε πρώτος, έπεσε στην… τελευταία θέση έπειτα από επαφή που είχε με τον Raikkonen και εν τέλει μετά από έναν φοβερό αγώνα που έκανε μπροστά στους συμπατριώτες του ανέβηκε στο βάθρο. Μαζί του και μία θέση πιο πίσω τερμάτισε ο Kimi Raikkonen που ενώ δέχτηκε ποινή 10 δευτερολέπτων θύμισε κάτι από τον παλιό καλό του εαυτό.

Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι, Bottas, Ricciardo, Hulkenberg, Ocon, alonso, Magnusen και Gasly.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Νορθάμπτονσαϊρ υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου και οδοστρώματος στους 49.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Hamilton είχε κακή αντίδραση, τον πέρασε ο Vettel αλλά και ο Bottas ενώ η μάχη του με τον Kimi Raikkonen είχε άδοξο εξέλιξη στη στροφή 3. Η μεταξύ τους επαφή έριξε τον Βρετανό στην τελευταία θέση ενώ επέφερε ποινή 10 δευτερολέπτων στον Φινλανδό που κρίθηκε υπαίτιος αυτής. Σωστά τιμωρήθηκε αλλά υπερβολικά αν αναλογιστεί κανείς ποινές σε αντίστοιχα συμβάντα σε προηγούμενους αγώνες.

Ο Vettel βρέθηκε λοιπόν να οδηγεί τον αγώνα, χτίζοντας εύκολα και γρήγορα διαφορά πέντε δευτερολέπτων από τον Bottas, ισορροπία που δεν άλλαξε στα πρώτα pit stop. Την ίδια ώρα, ο Hamilton σκαρφάλωνε εντυπωσιακά γρήγορα στην κατάταξη. Ήταν 14 στον 4 γύρο, οριακά εκτός βαθμών στον 6 γύρο, έβδομος στον δέκατο γύρο, έκτος δύο περάσματα μετά.

«Αυτό που συνέβη στον πρώτο γύρο ήταν δικό μου λάθος. Εγώ φταίω, άξιζα την ποινή και πήρα τα 10 δευτερόλεπτα. Αν δεν είχα κάνει αυτό το λάθος πιστεύω ο αγώνας μου θα είχε εξελιχθεί καλύτερα. Προσπάθεια. Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα», δήλωσε ο Raikkonen που πήρε την ευθύνη για ότι έγινε στον πρώτο γύρο.

«Αυτό το κοινό είναι το καλύτερο στον κόσμο. Λυπάμαι που δεν κατάφερα να κερδίσω για αυτούς. Όμως τους υπόσχομαι πως δεν θα το βάλω κάτω ποτέ», είπε ο κακοδιάθετος Hamilton που υπονόησε πως όσα έγιναν στον πρώτο γύρο ήταν αποτέλεσμα «τακτικής» από πλευράς της ιταλικής ομάδας.

Στον 33o γύρο η έξοδος του Ericsson έφερε αλλαγές καθώς έκανε την εμφάνισή του το αυτοκίνητο ασφαλείας, οπότε και οι οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να μπούνε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών. Τα δύο Mercedes δεν άλλαξαν ελαστικά σε αντίθεση με τους αντιπάλους τους και έτσι φάνηκε να είναι οι πιο κερδισμένοι. Τέσσερις γύρους αργότερα και αφότου έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας συνεχίστηκε και πάλι ο αγώνας. Εκείνη την ώρα είδαμε και μία συναρπαστική μάχη ανάμεσα σε Verstappen και Raikkonen. Ο Φινλανδός προσπέρασε τον πιλότο της Red Bull, ωστόσο ο Ολλανδός πείσμωσε και πέρασε και πάλι μπροστά. Το…. θέαμα κράτησε λίγο καθώς λίγο αργότερα η σύγκρουση των Sainz και Grosjean έφερε και πάλι στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Στους δέκα γύρους που απέμεναν η σειρά είχε ως εξής: Bottas, Vettel, Hamilton, Verstappen, Raikkonen και Ricciardo. Ο Raikkonen προσπέρασε τον Vertsappen στον 43ο γύρο ενώ στον 44ο γύρο η κίνηση του Vettel να περάσει τον Bottas δεν είχε αποτέλεσμα. Άτυχος αποδείχτηκε Verstappen έπειτα από έναν τετ – ακε που είχε με αποτέλεσμα από την 5η θέση να τεθεί εκτός αγώνα. Στον 47ο γύρο ο Vettel προσπέρασε τον Bottas και εκεί παρέμεινε μέχρι το τέλος. Τελικά το βάθρο συμπλήρωσαν οι Vettel, Hamilton και Raikkonen.

Με πιο σκληρά λόγια εκφράστηκε ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, που μετέφερε συζήτηση που είχε με τον τεχνικό υπεύθυνο των ασημί βελών, James Allison, όπου αναρωτιούνταν αν το συμβάν οφειλόταν σε πρόθεση ή ανικανότητα από πλευράς Raikkonen.

Πράγμα άδικο για έναν οδηγό που αν μη τι άλλο, έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια πως ξέρει να δίνει «καθαρές» και δίκαιες μάχες.

Ο Bottas κατάφερε να κρατήσει πίσω του τη Red Bull του Ricciardo, με τη Renault του Nico Hulkenberg, τη Force India του Esteban Ocon, τη McLaren του Fernando Alonso, τη Haas του Kevin Magnussen και τη Toro Rosso του Pierre Gasly να συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Απών από την εξίσωση ήταν ο Verstappen που εγκατέλειψε μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας, έχοντας πρόβλημα με το σύστημα brake-by-wire της RB14.

H συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 θα δοθεί στις 22 Ιουλίου με τον αγώνα της Γερμανίας στην πίστα του Hockenheim.