Βάλε ποδήλατο στην προπόνηση σου!

Βάλε ποδήλατο στην προπόνηση σου!

Καλό το ποδήλατο του γυμναστηρίου, αλλά σαν το κανονικό δεν έχει! Καλός ο διάδρομος και τα άλλα μηχανήματα αεροβικής στο γυμναστήριο, αλλά σαν την outdoor προπόνηση δεν υπάρχει.

Ο καιρός ανοίγει και είναι πλέον καιρός να βγεις από τους τέσσερις τοίχους του γυμναστηρίου και να κάψεις ότι περιττό λίπος υπάρχει στο σώμα σου. Μια καλή λύση είναι ο συνδυασμός ποδηλατικής διαδρομής με ασκήσεις, μια εναλλακτική προπόνηση που θα σε εκτονώσει και μπορείς να την περιλάβεις στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα μια ή δύο φορές.

Αρχικά σχεδίασε τη διαδρομή που θα ακολουθήσεις. Ετοίμασε το ποδήλατο σου και ξεκίνα στην αρχή χαλαρά, όπως και στο ποδήλατο του γυμναστηρίου. Μετά από 10 λεπτά διαδρομή, άρχισε να ανεβάζεις ρυθμό. Αν θέλεις πρόσθεσε και σπριντ ανά δύο λεπτά, μετατρέποντας τη διαδρομή σε interval προπόνηση.

Συνολικά προσπάθησε να κάνεις 20 με 30 χιλιόμετρα διαδρομή, που αυτό ισοδυναμεί σε χρόνο περίπου 45 λεπτών.

Στη συνέχεις υπάρχουν δύο επιλογές που μπορείς να εντάξεις στην outdoor προπόνηση σου.

Η μια είναι στο τέλος ή στο μισό της διαδρομής να σταματήσεις σε κάποιο πάρκο, όπου υπάρχει αστικός εξοπλισμός ή κάποια παιδική χαρά και να κάνεις μισή ώρα ασκήσεις.

Μια άλλη επιλογή είναι να πας σε ένα ελεύθερο γήπεδο ή αθλητικό κέντρο που έχει στίβο ή γήπεδο ποδοσφαίρου και να κάνεις για μισή ώρα σπρίντ. Μπορείς να τρέξεις ανά 20 μέτρα με επιστροφή χαλαρό βάδισμα και στη συνέχεια στα 40 μέτρα, επιστροφή πάλι με χαλαρό βάδισμα και αμέσως στα 80 ή 100 μετρά με επιστροφή πάλι χαλαρό βάδισμα. Τότε θα έχεις ολοκληρώσει μια διαδρομή σπρίντ. Ξεκουράσου για δύο λεπτά και επανέλαβε για πέντε τουλάχιστον φορές!