Μάθε 3 tips για να αποκτήσεις φυσική κατάσταση και να κάψεις με ποδήλατο (Video)

Μάθε 3 tips για να αποκτήσεις φυσική κατάσταση και να κάψεις με ποδήλατο (Video)

Το ποδήλατο είναι μια πρώτης τάξεως προπόνηση για να αυξήσεις τη φυσική σου κατάσταση και να κάψεις λίπος.

Παράλληλα δυναμώνει τα πόδια και σε συνδυασμό με τα βάρη στο υπόλοιπο σώμα σου δίνει ένα συμμετρικό σώμα και τέλειους κάτω κοιλιακούς και όχι μόνο.

Πως λοιπόν θα πετύχεις τους στόχους σου; Διάβασε και μάθε:

  1. Κάνε συχνά προπόνηση

Για να υπάρξει βελτίωση της φυσικής κατάστασης πρέπει να προπονούμαστε με το ποδήλατο τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Είναι προτιμότερο να κάνουμε τρεις προπονήσεις τη μίας ώρας αντί μίας τρίωρης μέσα στην εβδομάδα. Επίσης, είναι πολύ καλύτερα για την προσαρμογή του οργανισμού και τη σωστότερη διαχείριση του στρες που δημιουργεί η προπόνηση στο σώμα να μην κάνουμε απανωτά τις τρεις προπονήσεις αλλά να μεσολαβούν ημέρες ξεκούρασης για να μπορεί το σώμα να κάνει αποκατάσταση.

  1. Ανέβαζε ρυθμούς, αλλά μάθε πότε πρέπει να μειώσεις

Ένας επαγγελματίας αναβάτης προπονείται από είκοσι ώρες την εβδομάδα και μπορεί, ανάλογα με την προπονητική περίοδο, να φτάσει τις τριάντα! Γίνεται εύκολα αντιληπτό πως όσες περισσότερες ώρες αφιερώνουμε στην προπόνηση τόσο γρηγορότερη και μεγαλύτερη θα είναι η βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης. Ιδανικά, ξεκινάμε με 6 ώρες αερόβιας προπόνησης την εβδομάδα (τρεις προπονήσεις των δύο ωρών) και σιγά σιγά αρχίζουμε να αυξάνουμε την ποσότητα κάθε εβδομάδα, προσθέτοντας ένα 10%. Είναι σημαντικό κάθε 4η εβδομάδα να μειώνουμε την ποσότητα της προπόνησης – σε ποσοστό 30% – για να μπορεί το σώμα να ξεκουράζεται.

  1. Δώσε …κλίση στη προπόνηση σου

Αφού αποκτήσουμε προπονητική βάση και σταθερή συχνότητα θα πρέπει να κάνουμε την προπόνηση πιο απαιτητική. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να αυξήσουμε την ποσότητα των ωρών ή τη συχνότητα για να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Μπορούμε διατηρώντας την ίδια συχνότητα και τον ίδιο όγκο να βελτιώσουμε σημαντικά την απόδοση προσθέτοντας δυσκολία. Για παράδειγμα: αν προπονούμαστε τρεις φορές την εβδομάδα – δύο ώρες την κάθε φορά – μπορούμε στη μία από τις τρεις προπονήσεις να προσθέσουμε μία 20’ ή 30’ ανάβαση και σιγά σιγά να προσθέσουμε και μία δεύτερη ανάβαση, χωρίς απαραίτητα να αυξήσουμε τον όγκο. Έτσι το σώμα μας θα αρχίσει να στρεσάρεται περισσότερο και θα καταναλώνει πιο πολλές θερμίδες με αποτέλεσμα να γίνουμε πιο fit!