Δες ασκήσεις και tips για να αποκτήσεις το πολυπόθητο «V» στους κοιλιακούς σου (Video)

Δες ασκήσεις και tips για να αποκτήσεις το πολυπόθητο «V» στους κοιλιακούς σου (Video)

Καλά και τα παχάκια, που όπως λένε κάποιοι αρέσουν στις γυναίκες, όμως και εσύ και σίγουρα οι γυναίκες δεν θα πούνε όχι σε έναν άντρα που έχει τους λεγόμενους κοιλιακούς «V» εκείνους τους πλάγιους στο κάτω μέρος των κοιλιακών που χάνονται μέσα στο μαγιό ή το παντελονάκι σου, που φοράς το καλοκαίρι στη παραλία.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε τι συμβαίνει στο σώμα σου αν κάνεις καθαρά πρωτεϊνική διατροφή

 

Δες τα τρία βίντεο και πάρε ιδέες για το πώς θα γυμνάσεις το σημείο «V» των κοιλιακών σου, όμως το άλφα και το ωμέγα για γραμμωμένους κοιλιακούς είναι η διατροφή.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 4 λάθη που κάνεις στο μαγείρεμα και φορτώνεσαι κιλά!

 

Κανείς μέχρι σήμερα δεν κατάφερε τρώγοντας… σαβούρα να φτιάξει κοιλιακούς – πλην των γνωστών «φαρμακευτικών» εξαιρέσεων.

Το λίπος όμως, που συσσωρεύεται ως επί το πλείστον στην περιοχή της κοιλιάς, τους υπερκαλύπτει , με αποτέλεσμα να κάνει την εμφάνισή του το γνωστό μας «σωσίβιο». Αν μπορούσαμε να μιλήσουμε με ποσοστά, τότε η απομάκρυνση του σωσιβίου αυτού συνδέεται κατά 90% με την διατροφή και μόλις κατά 10% με την άσκηση. Μια προσεγμένη δίαιτα λοιπόν, με συχνά και μικρά γεύματα χαμηλά σε υδατάνθρακες και πλούσια σε πρωτεΐνη, μπορεί να βοηθήσει αρκετά στην πολυπόθητη εμφάνιση των κοιλιακών.

Για να πετύχεις τους κοιλιακούς «V» υπάρχει και μια ακόμα προϋπόθεση. Καλά τα βάρη στο γυμναστήριο, αλλά αν δεν ιδρώσετε για ένα σεβαστό χρονικό διάστημα στον διάδρομο (ή το ποδήλατο ή το ελλειπτικό) ή σε οποιαδήποτε άλλη αερόβια δραστηριότητα τα αποτελέσματα δεν θα είναι αντάξια των προσδοκιών σας. Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει πως η μέγιστη καύση λίπους επιτυγχάνεται σε ασκήσεις ήπιας έντασης που έχουν μεγάλη διάρκεια.