Δες ποιο είναι το καλύτερο πρόγραμμα με δισετ για να χτυπήσεις το καλύτερο «κάψιμο»

Δες ποιο είναι το καλύτερο πρόγραμμα με δισετ για να χτυπήσεις το καλύτερο «κάψιμο»

Κάποτε …καίγαμε το λίπος λίγο πριν φτάσει το καλοκαίρι. Οι καιροί όμως άλλαξαν και τα fitness σώματα είναι πιο αγαπητά από τα υπερτροφικά!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αν θες να χτίσεις τέλειες «φέτες» ποντάρισε στην …καθυστέρηση (Video)

 

Έτσι λοιπόν ο καιρός για «κάψιμο» αρχίζει σταδιακά πολύ πριν την άνοιξη.

Δες λοιπόν ένα πρόγραμμα με δισέτ είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να το πετύχεις.

Ο Νίκος Παλαμάρας, αθλητής Fitness εκτελεί ένα δυνατό πρόγραμμα του Τάσου Δημητριάδη (Aqua Forum)

 

 

Μέρα 1η : Στήθος –Δικέφαλος

Πιέσεις ίσιου πάγκου – Ανοίγματα αλήτρων (4Χ8) Πέγκ ντεκ – Δίζυγο (3Χ10) Επικλινής πάγκος – Κρος οβερ (4Χ10) Κάμψεις αλτήρων – Κάμψεις μπάρας (4Χ8) Κάμψεις larry scott – Αυτοσυγκέντρωση (4Χ8) Ολοκλήρωσε με 20 λεπτά τρέξιμο και κοιλιακούς 5Χ20.

 

 

Μέρα 2η : Πόδια

Σκουότ (4Χ8) Εκτάσεις τρικέφαλων (3Χ10) Κάμψεις μηρών (3Χ8) Γάμπες όρθιος (3Χ20) Γάμπες καθιστός (3Χ15) Ολοκλήρωσε με 20 λεπτά τρέξιμο και ραχιαίους 4Χ15.

 

 

Μέρα 3η : Πλάτη – Ώμοι – Τρικέφαλοι

Εμπρόσθιες έλξεις τροχαλίας – Κωπηλατική τροχαλίας (4Χ8) Πουλ – Όβερ (3Χ10) Πιέσεις ώμων εμπροσθολαίμιες (3Χ10) Όρθια κωπηλατική – Πίσω μοίρα δελτοειδών (4Χ8) Γαλλικές εκτάσεις τρικέφαλων – Πιέσεις τρικέφαλων τροχαλίας (4Χ8) Πιέσεις πάγκου στο Nautilus One κλειστή λαβή για τρικέφαλο (3Χ10) Ολοκλήρωσε με 20 λεπτά τρέξιμο και κοιλιακούς 5Χ20