Η Μαρία, ο Αχιλλέας και ο Πάνος σου δείχνουν πως θα κάψεις το τελευταίο λίπος!

Η Μαρία, ο Αχιλλέας και ο Πάνος σου δείχνουν πως θα κάψεις το τελευταίο λίπος!

Αν σου έχει μείνει λίπος και θες να το κάψεις πριν βγεις στη παραλία, τότε θα πρέπει να ιδρώσεις.

Μία λύση είναι να …πάρεις τα βουνά ή να λιώσεις για ώρα στον διάδρομο. Μια άλλη λύση πιο αποδοτική είναι να δοκιμάσεις την functional προπόνηση που προτείνουν η Μαρία Ζέρβα, ο Αχιλλέας Ηλιάδης και ο Πάνος Ταμαμίδης.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πέτυχε super κάψιμο για σένα και την παρέα σου, με αυτό το πρόγραμμα! (Video)

 

Μπορείς να κάνεις το πρόγραμμα με τον συνδυασμό των ασκήσεων, είτε με επαναλήψεις, είτε με χρονόμετρο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Φαγητό πριν από τη προπόνηση ή μετά; Μάθε αν υπάρχει πράγματι υπάρχει απάντηση

 

Στην περίπτωση των επαναλήψεων κάνε 12 έως 15 την κάθε άσκηση και 30΄΄ ή ένα λεπτό ανάμεσα στους κύκλους. Μπορείς να κάνεις από τρείς έως πέντε κύκλους.

Στην περίπτωση του χρονομέτρου κάνε κάθε άσκηση από 30΄΄ για τους αρχάριους, 45΄΄ για τους μέτρια γυμνασμένους και ένα λεπτό για τους πολύ γυμνασμένους με 30΄΄, 20΄΄ 20΄΄ αντίστοιχα διάλλειμα ανάμεσα στους κύκλους. Και σε αυτή την περίπτωση κάνεις από τρεις έως πέντε κύκλους.