Αυτά είναι τα 4 ποιο χρήσιμα συμπληρώματα για την επιστροφή στη προπόνηση

Αυτά είναι τα 4 ποιο χρήσιμα συμπληρώματα για την επιστροφή στη προπόνηση

Τα συμπληρώματα διατροφής για μερικούς είναι παρεξηγημένα για άλλους απαραίτητα ειδικά όταν το καθημερινό πρόγραμμα εργασίας και προπόνησης δεν αφήνει πολλά περιθώρια για σωστά και τακτικά γεύματα. Σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια ανάλογα και με τη καθημερινή δραστηριότητα του κάθε ατόμου τα συμπληρώματα διατροφής είναι χρήσιμα»,» ακόμα και αν ακολουθούνται σωστά τα γεύματα της ημέρας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μόνο έτσι μπορείς να ξεφύγεις από την διατροφική παγίδα του σούπερ μάρκετ

 

Ποια είναι όμως τα πιο χρήσιμα συμπληρώματα διατροφής;

  1. Πρωτεΐνη:

Η αναγκαία ποσότητα πρωτεΐνης μπορεί αν προσληφθεί από τη καθημερινή διατροφή. Ωστόσο η πρόσληψη πρωτεΐνης σε μορφή σκόνης έχει κάποια πλεονεκτήματα όπως η ευκολία στη παρασκευή της για άμεση τροφοδότηση του οργανισμού μετά από έντονη προπόνηση καθώς και ποιο γρήγορη απορρόφηση ειδικά της whey πρωτεΐνης. Υπάρχει και η καζεΐνη που είναι ποιο αργής απορρόφησης και πρέπει να λαμβάνεται κυρίως πριν τον ύπνο έτσι ώστε να γίνεται συνεχής τροφοδότηση με τα απαραίτητα αμινοξέα καθόλα την διάρκεια του ύπνου την ώρα δηλαδή που γίνεται ανάπλαση από τον οργανισμό των μυϊκών ιστών από τους μικροτραυματισμούς που έχουν υποστεί κατά την διάρκεια της προπόνησης

  1. Κρεατινή:

Πολλές έρευνες δείχνουν ότι η κρεατινή (μονουδρικη) βοηθάει στην ποιο γρήγορη ανάρρωση των μυών όπως και στην αύξηση άλυπης μυϊκής μάζας σε συνδυασμό με την προπόνηση με βάρη.

  1. Fish oil:

Το συμπλήρωμα αυτό βοηθάει στην προστασία της καρδιάς ειδικά αν υπάρχει οικογενειακό ιστορικό καρδιόπαθειας τότε πρέπει να παίρνετε fish oil. Επίσης βοηθού πολύ να αποφεύγετε πόνους στις αρθρώσεις και στην καύση λίπους.

  1. Πολυβιταμινη:

Είναι απαραίτητο για όποιον δεν τρώει αρκετά φρούτα και λαχανικά. Πάρτε μια πολυβιταμίνη που πλησιάζει το 100% της απαραίτητης ποσότητας από αρκετές βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Να αποφύγετε πολυσιτεμένες που έχουν πολύ σίδηρο γιατί σε μεγάλη ποσότητα αυξάνει το ρίσκο καρδιόπαθειας. Υπάρχουν ειδικές πολυσιτεμένες για άντρες.