Αυτά είναι 3 sport που μπορείς να αρχίσεις τον χειμώνα και δεν είναι χειμερινά!

Αυτά είναι 3 sport που μπορείς να αρχίσεις τον χειμώνα και δεν είναι χειμερινά!

Πέρα από το τρέξιμο που ενδείκνυται για όλες τις εποχές, δες τρεις επιλογές αθλημάτων  που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής, χαρούμενος και γεμάτος αυτοπεποίθηση ακόμα και τον χειμώνα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Παίξε μπιλιάρδο και ξέφυγε …χαλαρά!

 

Η κολύμβηση θεωρείται ιδανικός τρόπος άθλησης για όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από την ηλικία, τη σωματική κατάσταση ή το φύλο. Βελτιώνει την αντοχή, το καρδιαγγειακό σύστημα, ενδυναμώνει όλο το σώμα και δεν επιβαρύνει τους μυς και τις αρθρώσεις. Επίσης καίει πολλές θερμίδες και συμβάλλει σε μεγάλη απώλεια λίπους. Επιπλέον, οι χειμερινοί κολυμβητές έχουν τις μισές πιθανότητες να κρυολογήσουν τον χειμώνα, απ’ ότι οι θερινοί κολυμβητές.

 

 

Για τους τύπους που αγαπούν την περιπέτεια, την άσκηση και την επαφή με τη φύση, η ορειβασία είναι ένα από τα καλύτερα σπορ που προσφέρει η Ελλάδα. Η ορειβασία βελτιώνει το καρδιοαναπνευστικό σύστημα και συμβάλλει στην εκγύμναση όλου του σώματος και κυρίως των ποδιών, ενώ η επαφή με τη φύση χαλαρώνει και αναζωογονεί το μυαλό. Επίσης, μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού, βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, προλαμβάνει την κατάθλιψη, ενώ μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού, του προστάτη και των πνευμόνων. Μία ώρα ορειβασίας ισοδυναμεί με κάψιμο 370 θερμίδων.

 

 

Οι άνθρωποι που παίζουν τένις 3 ώρες περίπου την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο θανάτου στο μισό, σε σύγκριση με τους υπόλοιπους αθλητές, σύμφωνα με τον φυσικοθεραπευτή Ralph Paffenbarger του Harvard University School of Public Health. Επίσης, οι παίκτες του τένις είναι πιο αισιόδοξοι, γεμάτοι αυτοπεποίθηση και ανεβασμένη διάθεση, ενώ δεν αντιμετωπίζουν το άγχος και την ένταση που νιώθουν οι παίκτες άλλων αθλημάτων, όπως υποστηρίζουν πολλές έρευνες.