Αυτοί είναι οι λόγοι που θα σε οδηγήσουν στο …σχοινάκι! (Video)

Αυτοί είναι οι λόγοι που θα σε οδηγήσουν στο …σχοινάκι! (Video)

Ήρθε η ώρα για την προπόνησή σας, αλλά δεν έχετε όργανα γυμναστικής στο σπίτι σας ούτε και όρεξη να βγείτε έξω. Plus, έχετε να μαγειρέψετε ή να ασχοληθείτε με την εργασία σας (που κακά τα ψέματα, όσο μεγαλώνουμε, μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις μας) και το πήγαινε-έλα για να γυμναστείτε είναι απλά χάσιμο χρόνου από τη μέρα σας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι θα χτίσεις την τέλεια και δυνατή πλάτη στο γυμναστήριο ή στο σπίτι (Video)

 

Κι όμως υπάρχει λύση! Είναι και φθηνή και διαρκεί όσα λεπτά θέλετε εσείς. Δεν είναι άλλο φυσικά από το σχοινάκι!

Επιστημονική έρευνα του 1968 έχει δείξει ότι μετά από έξι εβδομάδες καθημερινών ασκήσεων 10 λεπτών με σχοινάκι, οι συμμετέχοντες επέδειξαν τα ίδια επίπεδα βελτίωσης της καρδιαγγειακής τους υγείας με εκείνους που τρέχουν για μισή ώρα κάθε μέρα. Το άλμα με τα σχοινιά, κατέληξαν οι ερευνητές, είναι μια πιο αποτελεσματική μέθοδος για την επίτευξη των ίδιων αποτελεσμάτων.

Η μεταγενέστερη έρευνα, ωστόσο έχει κάπως μετριάσει αυτές τις προσδοκίες, η οποία πιθανότατα εξηγεί και το γεγονός ότι τα παπούτσια παραμένουν μια βιομηχανία δισεκατομμυρίων δολαρίων σε αντίθεση με την κατασκευή πλαστικών σχοινιών.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε τι σου συμβαίνει αν πονέσεις στο τρέξιμο

 

Όπως και να χει, το σχοινάκι είναι πολύ καλό για εσάς! Από την άποψη της ενεργειακής δαπάνης, είναι σχεδόν ισοδύναμο με το τρέξιμο σε ρυθμό οκτώ λεπτών και ξεπερνά εύκολα άλλες μορφές άσκησης – συμπεριλαμβανομένης της κολύμβησης, της κωπηλασίας και του μπόουλινγκ – όσον αφορά τις θερμίδες που καίγονται. Είναι, στην πραγματικότητα, μια χαμηλής πρόσκρουσης πλειομετρική άσκηση που γυμνάζει τους μυς που παραμελούνται από τις κανονικές κινήσεις των γαμπών. Και σίγουρα αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία τώρα, αλλά έχει για τους επόμενους μήνες, όπου όλοι κυκλοφορούν με σορτσάκια. Επιπλέον, όλα μπορούν να γίνουν στην ιδιωτικότητα του σπιτιού σας!

Όταν λοιπόν την επόμενη φορά δεν έχετε χρόνο, αλλά παρόλα αυτά θέλετε να γυμναστείτε, η λύση είναι να κάνετε λίγο χώρο στο σαλόνι ή την κρεβατοκάμαρά σας και να ξεκινήσετε μία άσκηση με σχοινάκι των 10 λεπτών, πηδώντας σε υψηλή ένταση για δύο λεπτά, ακολουθούμενη από μισό λεπτό ανάπαυσης. Επαναλάβετε τρεις φορές. Και πιστέψτε πως οι ποικιλίες που υπάρχουν στους τρόπους που κάνετε σχοινάκι, δεν θα σας αφήσουν να χάσετε το ενδιαφέρον σας.