Δες πως γίνονται pus ups με step και πάγκο που θα σου «χτίσουν» τον πιο δυνατό κορμό! (Video)

Δες πως γίνονται pus ups με step και πάγκο που θα σου «χτίσουν» τον πιο δυνατό κορμό! (Video)

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνεις pushups, πράγμα που σημαίνει ότι το μυαλό και οι μύες σου δεν θα βαρεθούν ποτέ, όμως ένας πάγκος ή ένα step είναι βοηθήματα που θα σε κάνουν να εκτινάξεις τις κάμψεις σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως μπορείς να «βασανίσεις» τον κολλητό σου και να χτίσει κοιλιακούς! (Video)

 

Αν χρειάζεσαι μία έμπνευση για την προπόνησή σου, τσέκαρε παρακάτω τις δύο παραλλαγές, που θα γυμνάσουν τόσο το στήθος, τους ώμους και τα χέρια σου, όσο και τους κοιλιακούς σου. Και αυτό συμβαίνει επειδή μειώνουν τη σταθερότητά σου, αναγκάζοντας κάθε μυ από τους ώμους μέχρι τους γοφούς σου να είναι «ενεργοποιημένοι» όλη την ώρα.

 

 

Με πάγκο

Παραλλαγή 1: Πάρε τη θέση pushup στο πάτωμα με τα πόδια σου να απέχουν ελάχιστα από έναν πάγκο. Κάνε μία κάμψη. Όταν επαναφέρεις τον εαυτό σου στην αρχική θέση και έχεις τεντωμένα τα χέρια σου, ανέβασε τα δύο πόδια πάνω στον πάγκο. Κάνε πάλι μία κάμψη. Επανάλαβε εναλλάξ αυτή την παραλλαγή όσες φορές μπορείς χωρίς να σταματήσεις.

 

 

Παραλλαγή 2: Πάρε τη θέση pushup στο πάτωμα με έναν πάγκο μπροστά σου. Τοποθέτησε τα χέρια σου έτσι ώστε όταν κάνεις κάμψη να μην απέχεις ελάχιστα από τον πάγκο και να μη βρίσκει το κεφάλι σου.

 

 

Κάνε μία κάμψη και επανάφερε το σώμα σου στην αρχική θέση, με τεντωμένα τα χέρια. Στη συνέχεια, τοποθέτησε τα χέρια σου πάνω στον πάγκο και σιγά σιγά φέρε τα πόδια σου πιο μπροστά έτσι ώστε να μπορείς να κάνεις κάμψη πάνω στον πάγκο. Επανάλαβε αυτό το μοτίβο εναλλάξ χωρίς να ξεκουραστείς για όσες επαναλήψεις μπορείς.

 

 

Με step

Μία άσκηση που θα σε κάνει να κάψεις και να δυναμώσεις τον κορμό σου. Βάλε τρία step μαζί σε τέτοιο ύψος ώστε να περνάς από πάνω τους άνετα. Δες το βίντεο και πράξε: