Δες πως είναι το πιο δυνατό Renault, το R.S. Trophy

Δες πως είναι το πιο δυνατό Renault, το R.S. Trophy

Μετά το Megane R.S. των 280 ίππων η Renault παρουσίασε το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό R.S. Trophy, μένοντας έτσι πιστή σε μια παράδοση που χρονολογείται εδώ και περίπου 13 χρόνια. Κι αυτό γιατί το πρώτο R.S. Trophy παρουσιάστηκε το 2005, ενώ τέσσερα χρόνια αργότερα βρέθηκε δυναμικά στο προσκήνιο όταν μετείχε ενεργά και με επιτυχία στην άτυπη κόντρα για το πιο γρήγορο προσθιοκίνητο στο Nürburgring.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η «Lamborghini» των… φτωχών ή η «μαϊμού» Urus!

 

Oι Γάλλοι ενδεχόμενα θα διεκδικήσουν εκ νέου τα σκήπτρα από τον νυν κάτοχο του ρεκόρ που είναι το Honda Civic Type R και για το σκοπό αυτό το Μegane R.S. Trophy έχει όλα τα προσόντα. Αρχής γενομένης από τον κινητήρα του των 1.800 κυβικών -κινεί και την Alpine A110- που με την επέμβαση της Renault Sport και με μεταφορά τεχνολογίας και από την F1 έχει φτάσει τους 300 ίππους και τα 400 Nm. Μάλιστα όταν ο τετρακύλινδρος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων η ροπή του φτάνει τα 420 Nm. Για τη συγκεκριμένη έκδοση προς το παρόν δεν υπάρχει στοιχεία αναφορικά με τις επιδόσεις της, ενώ για αυτή με το χειροκίνητο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ ώρα είναι υπόθεση 5,7 δευτερολέπτων και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 260 χλμ./ ώρα.

 

 

Προκειμένου να επιτευχθούν αυτές οι τιμές η τουρμπίνα αφενός έχει ενισχυθεί και αφετέρου έχει ρουλεμάν από ανθρακονήματα για περιορισμένες τριβές και κατά συνέπεια πιο άμεση απόκριση. Το όριο περιστροφής της είναι οι 200.000 στροφές το λεπτό, ενώ από κει και πέρα υπάρχει ένα νέο σύστημα εξαγωγής με μια μηχανική βαλβίδα στο σιλανσιέ -για πρώτη φορά σε R.S.- προκειμένου ο ήχος να προσαρμόζεται στα προγράμματα οδήγησης του Multi Sense. Του συστήματος παραμετροποίησης για το τιμόνι, την ανάρτηση, την απόκριση του κινητήρα αλλά και του αυτόματου κιβωτίου, με βάση τη διάθεση και την όρεξη του οδηγού.

 

 

Το R.S. Trophy ακολουθεί τις προδιαγραφές της έκδοσης Cup του στάνταρ Megane R.S. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει μπλοκέ διαφορικό (μηχανικό Torsen) προκειμένου η ροπή να περνά χωρίς θέματα στο δρόμο μέσω των εμπρός τροχών, καθώς και πιο σφιχτές επιλογές για τη ανάρτηση -αμορτισέρ +25%, ελατήρια +30%, αντιστρεπτικές +10%. Τα δισκόφρενα -355 χιλιοστά μπροστά, 290 πίσω- έχουν στάνταρ κόκκινες δαγκάνες της Brembo και διπλή επικάλυψη, ενώ το βάρος τους ανά τροχό είναι μειωμένο κατά 1,8 κιλά. Πιο ελαφριές σε σχέση με τις στάνταρ, κατά δύο κιλά, είναι και οι ζάντες των 19 ιντσών.

 

 

Ο σπορ προσανατολισμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου τα προαιρετικά καθίσματα της Recaro προέρχονται από το στάνταρ R.S. και είναι επενδυμένα με αλκαντάρα. Ταυτόχρονα διατίθεται τόσο το σύστημα φωτισμού R.S. Vision όσο και το R.S. Monitor, με το οποίο ο οδηγός έχει πρόσβαση σε δεδομένα τηλεμετρίας για τη συμπεριφορά και την απόδοση του αυτοκινήτου.