Δες πως μπορείς να «λιώσεις» με ένα λάστιχο! (Video)

Δες πως μπορείς να «λιώσεις» με ένα λάστιχο! (Video)

Κάποιοι τη λένε προπόνηση βουλκανιζατέρ. Ο λόγος είναι το λάστιχο ή τα λάστιχα από τρακτέρ ή φορτηγό που χρησιμοποιούνται και μάλιστα ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας της προπόνησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι λόγοι που θα σε οδηγήσουν στο …σχοινάκι! (Video)

 

Απαραίτητο συμπλήρωμα η βαριοπούλα, αλλά και χωρίς αυτήν γίνεται δουλειά.

Δες πόσες ασκήσεις μπορείς να κάνεις με ένα ή δύο λάστιχα:

  1. Αναποδογύρισμα

Οι ποδοσφαιριστές και οι αθλητές του MMA έχουν καρπωθεί τα οφέλη από το αναποδογύρισμα ελαστικών. Σηκώνοντας τη σαμπρέλα και αναποδογυρίζοντάς τη αναπτύσσεις τη σωματική δύναμή σου και αυξάνεις τον καρδιακό ρυθμό, αφού έχεις μια αποτελεσματική καρδιαγγειακή προπόνηση.

 

 

Το ανασήκωμα του λάστιχου ενεργοποιεί τον πυρήνα, την πλάτη, τα πόδια, τα χέρια και τους ώμους. Απλά πρόσεξε πώς το ανασηκώνεις. Μπορεί να τραυματιστείς σοβαρά εάν… βάζεις πλάτη για να το σηκώσεις, αντί να λυγίσεις τα γόνατα και να χρησιμοποιήσεις ολόκληρο το σώμα και τον πυρήνα, για να σπρώξεις και να σηκώσεις το λάστιχο.

 

 

  1. Πηδηματάκια

Αυτή η άσκηση αναπτύσσει τη δύναμή σου καθώς πηδάς, την ευκινησία και την καρδιαγγειακή ικανότητά σου. Τα πηδηματάκια κάνουν ό,τι και τα box jumps, είναι μια λειτουργική άσκηση που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την εκρηκτικότητα και το κάθετο άλμα.

  1. Χτύπημα στο λάστιχο

Το χτύπημα με μία βαριοπούλα είναι αποτελεσματικό για το πάνω μέρος του σώματος αλλά και για τη μέγιση μυική δύναμη των χεριών και της αντοχής του πυρήνα του σώματος. Κάθε χτύπημα απορροφάται από το καουτσούκ και κάνει τη βαριοπούλα να αναπηδά ελαφρώς, πράγμα που σε βοηθά να διατηρείς έναν καλό ρυθμό ταλάντωσης.

 

 

Μπορείς να κάνεις αυτήν την άσκηση για ένα συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων ή για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Άλλαζε χέρια, ώστε οι μύες σε κάθε πλευρά να έχουν μια ισορροπημένη εκγύμναση.

 

 

  1. Τράβηγμα λάστιχου

Οι ποδοσφαιριστές, οι σπρίντερ και άλλοι αθλητές αναπτύσσουν τη δύναμή τους τραβώντας με το σώμα τους ένα λάστιχο τρακτέρ. Περπάτα ή τρέξε προς τα εμπρός για να στοχεύσεις τους μυς στο πίσω μέρος των γοφών και των μηρών ή μετακινήσου προς τα πίσω για να στοχεύσεις τους μυς στο μπροστινό μέρος των ποδιών και των γοφών. Οι σύντομες, γρήγορες προσπάθειες αναπτύσσουν ταχύτητα και δύναμη, ενώ οι πιο αργές αναπτύσσουν την καρδιαγγειακή ικανóτητα και την αντοχή.