Οι 12 top ασκήσεις που θα δώσουν στη πλάτη σου ένα δυνατό «V» σχήμα (Video)

Οι 12 top ασκήσεις που θα δώσουν στη πλάτη σου ένα δυνατό «V» σχήμα (Video)

Η πλάτη δεν είναι απλά και μόνο η μεγαλύτερη και ίσως πιο σημαντική μυϊκή ομάδα του σώματος σου, αλλά και εκείνη η μυϊκή ομάδα που αν αναπτυχθεί σωστά σου χαρίζει εκτός από δύναμη και ένα ολοκληρωμένο σωστά σώμα.

Ανοιχτές πλάτες και πιο λεπτή μέση τονίζουν το σώμα σου. Για να το πετύχεις όμως αυτό πρέπει να δουλέψεις στο θέμα «πλάτη».

Δώδεκα ασκήσεις της πλάτης που αν εκτελεστούς σωστά θα σου δώσουν σταδιακά το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

 

Όμως να πάρεις των 100% των ασκήσεων πρόσεξε ορισμένα πράματα:

  • Όταν κάνεις τροχαλία, κράτα τον κορμό του σώματός σου όρθιο και σταθερό. Τράβα την μπάρα όσο το δυνατόν πιο χαμηλά στον κορμό σου. Προσπάθησε να τραβάς την ράβδο προς την περιοχή της ζώνης και όχι προς το στήθος. Οι περισσότεροι ρίχνουν την πλάτη τους προς τα πίσω, με αποτέλεσμα να μην γυμνάζουν την πλάτη τους. Αυτό γίνεται γιατί βάζουν περισσότερα κιλά από όσα μπορούν να σηκώσουν. Βάλε όσα κιλά είσαι σίγουρος ότι μπορείς να σηκώσεις.

 

 

  • Δεν υπάρχει διαγωνισμός με το πόσα κιλά θα σηκώσεις, αλλά το πόσο θα βάλεις τους μυς σου να δουλέψουν. Γι αυτό βεβαιώσου ότι δεν κινείται ο κορμός σου όταν κάνεις την άσκηση. Όταν τραβάς και πας με το σώμα σου προς τα πίσω, χρησιμοποιείς το βάρος σου για να το τραβήξεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην γυμνάζεται σωστά η πλάτη σου. Επίσης, όταν πηγαίνεις προς τα πίσω, είτε το θες είτε όχι τραβάς την μπάρα προς το στήθος σου.
  • Για να γίνει σωστά η άσκηση πρέπει να κάνεις την κίνηση χρησιμοποιώντας τα χέρια σου. Πρέπει τα χέρια σου να κατέβουν προς τα κάτω πλάγια στο σώμα σου. Για να το πετύχεις, δώσε την προσοχή σου στους αγκώνες και όχι στα χέρια. Ένα κόλπο είναι να έχεις στο μυαλό σου πως τα χέρια σου είναι απλά 2 γάντζοι που κρατάνε την μπάρα.
  • Όσο η μπάρα ανεβαίνει οι αγκώνες θα απομακρύνονται από το σώμα σου και όταν κατεβαίνει θα έρχονται πιο κοντά. Όσο πιο χαμηλά τραβάς την μπάρα, τόσο πιο κοντά θα είναι οι αγκώνες σου στα πλευρά σου. Όσο μεγαλύτερη είναι η κίνηση, τόσο πιο πολύ ενεργοποιούνται οι μυς σου, με αποτέλεσμα να έχεις περισσότερη μυϊκή ανάπτυξη.

 

 

  • Όταν κάνεις κωπηλατική πρέπει να έχεις την ίδια φιλοσοφία. Κράτα τους αγκώνες σου κοντά στο σώμα σου και μην τους ανοίγεις. Πρέπει η κίνηση να έρχεται καθαρά από τα χέρια και να φέρεις την μπάρα στην περιοχή της ζώνης και όχι στο στήθος. Μην χρησιμοποιείς την ανάποδη λαβή, καθώς επιτρέπεις στους δικέφαλους να βοηθήσουν στην κίνηση με αποτέλεσμα να μην γυμνάζεις την πλάτη.