fbpx

Η θρυλική Lancia Delta Integrale επιστρέφει ανανεωμένη και απαλλαγμένη από τα ηλεκτρονικά

Η θρυλική Lancia Delta Integrale επιστρέφει ανανεωμένη και απαλλαγμένη από τα ηλεκτρονικά

Αγνή και γνήσια αυτοκίνηση απαλλαγμένη από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια στα αυτοκίνητα είναι το «moto» των ανθρώπων της  Automobili Amos που επιχειρούν την αναβίωση της θρυλικής και διάσημης Lancia Delta Integrale.

Ένα από τα πιο διάσημα ιταλικά μοντέλα που από το 1987 μέχρι και το 1992 κέρδισε 6 φορές του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Αντίστοιχα η έκδοση δρόμου της, η πολιτική της εκδοχή, ήταν την ίδια περίοδο ένα από τα πιο ποθητά σπορ hatchback.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως αλλάζουν και πότε, λάδια σε μια Lamborghini Huracan (Video)

 

Ακόμα και σήμερα, τόσα χρόνια μετά, η λάμψη της εξακολουθεί να υπάρχει και έτσι μετά την επίσης διάσημη Lancia Stratos η οποία θα επιστρέψει στη ζωή από τη Manifattura Automobili Torino η Integrale και πιο συγκεκριμένα αυτή του 1989 θα αναβιώσει μέσω της προσπάθειας μιας άλλης ιταλικής εταιρείας.

 

 

Της Automobili Amos, ο υπεύθυνος της οποίας Eugenio Amos θέλει να επαναφέρει στο προσκήνιο την παραδοσιακή, αγνή αυτοκίνηση απαλλαγμένη από τα ηλεκτρονικά συστήματα των σύγχρονων μοντέλων. Στην πράξη πάντως και για τη Delta Futurista όπως ονομάζει το εγχείρημά του, διατηρεί μεν αυτούσιο το σχήμα του αμαξώματος αλλά σχεδόν όλα όσα βρίσκονται από κάτω του έχουν σχεδιαστεί εκ νέου. Μάλιστα η ιταλική εταιρεία δηλώνει πως περισσότερα από 1.000 εξαρτήματα έχουν φτιαχτεί αποκλειστικά για τη Delta Futurista.

 

 

Το αμάξωμα αυτό καθαυτό θα κατασκευάζεται στο χέρι και θα αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από αλουμίνιο και ανθρακόνημα (προφυλακτήρες, μάσκα, καπό κ.λπ.) έτσι ώστε το βάρος να μην ξεπερνά τα 1.250 κιλά. Τιμή σχετικά χαμηλή σε σχέση με τα τρέχοντας δεδομένα, με αποτέλεσμα και ο κινητήρας να έχει πιο εύκολη δουλειά.

 

 

Ο κινητήρας θα αποδίδει 330 ίππους και θα κινεί και τους τέσσερις τροχούς αλλά μέσω ενός νέους συστήματος τετρακίνησης, ενώ καινούργιας σχεδίασης θα είναι τόσο το διαφορικό όσο και το κιβώτιο. Στο εσωτερικό είναι εμφανής η προσπάθεια να διατηρηθεί το στυλ και η αίσθηση της εποχής που η Delta μεσουρανούσε, ενώ πολλά από τα επιμέρους στοιχεία προέρχονται από την κορυφαία και ακόμα πιο σπάνια Delta S4.

 

 

Από την Delta Futurista θα κατασκευαστούν 20 μονάδες, οι οποίες, κατά δήλωση της ιταλικής εταιρείας που θα την κατασκευάσει, έχουν όλες πουληθεί έναντι 300.000 και πλέον ευρώ. Πόσο κατά την άποψή μας υπερβολικό για μια ρέπλικα στην ουσία…