fbpx

Η Ιταλοισπανική μάχη συνεχίζεται και κρατάει το ενδιαφέρον στο Motogp

Η Ιταλοισπανική μάχη συνεχίζεται και κρατάει το ενδιαφέρον στο Motogp

Δύο αγώνες πριν το τέλος του πρωταθλήματος και αφού ο Marquez είναι πρωταθλητής συνωστισμός παρατηρείται για τη δεύτερη και τρίτη θέση του παγκοσμίου πρωταθλήματος με τον πιο «πρόθυμο» να διεκδικήσει ακόμα και τη δεύτερη θέση, τον Vinalles.

Άλλωστε έτσι πως έχει  διαμορφωθεί  η βαθμολογία ο Ισπανός έχει ελπίδες τουλάχιστον για τον έναν Ιταλό, δηλαδή τον Rossi αλλά ίσως και για τη δεύτερη θέση εκείνη του Dovi.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτές είναι οι δύο πιο επικίνδυνες ώρες για να κυκλοφορείς με τη μηχανή σου!

 

Όπως και να έχει πάντως οι δύο τελευταίοι αγώνες της χρονιάς θα έχουν  ενδιαφέρον για τις θέσεις 2 – 3. Από την άλλη χρειάστηκε να χαθεί ένα ακόμα πρωτάθλημα να εγκαταλείψει ο Marquez για να φτάσει η Yamaha να κερδίσει αγώνα, αυτόν της Αυστραλίας. Ίσως γι αυτό ο νικητής Maverick Vinales, τερμάτισε κλαίγοντας από χαρά. Ίσως και γιατί πέρασαν 28 αγώνες για να κερδίσει ξανά ο Ισπανός οποίος θα μείνει στην ιστορία ως ο αναβάτης που σπάει το μεγαλύτερο σερί της Yamaha χωρίς νίκη.

 

 

Μία νίκη που βασίζεται κυρίως στην αρνητική παράδοση που συνεχίστηκε για τον Marc Marquez στην Αυστραλία. Μία παράδοση που θέλει τον Ισπανό όταν παίρνει τίτλο στο Motegi να εγκαταλείπει στο Phillip Island. Αυτή τη φορά όμως για τον Marquez ήρθε μετά από συμβάν που έκοψε την ανάσα όλων όσων παρακολουθούσαν την αγώνα. Ήταν η στιγμή που ο Johann Zarco ήρθε από πίσω με πάνω από 330χλμ/ώρα να κάνει το λάθος και να πέσει, με τη μοτοσυκλέτα του Γάλλου να χτυπά την RC213V του Ισπανού!

 

 

Ευτυχώς και οι δυο οδηγοί είναι καλά στην υγεία τους, με τον Marquez να οδηγείται στην εγκατάλειψη μιας και από την πρόσκρουση έσπασε το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας του!

Η Yamaha είχε 25 αγώνες να δει νίκη, σχεδόν όλο το πρωτάθλημα δηλαδή. Αυτό βέβαια είναι κάτι που οφείλεται στις συγκυρίες και φυσικά δεν σημαίνει ότι άλλαξαν τελείως τα δεδομένα για τη Yamaha.

Η νίκη της Yamaha είναι ιστορική και ο Vinales δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του στο parc ferme, όπου και έδωσε τα εύσημα στην ομάδα του για την εξαιρετική μοτοσυκλέτα που του έδωσε!

Η δεύτερη θέση πήγε στην Suzuki και τον Andrea Iannone, ο οποίος πάλεψε και πήρε το καλύτερό του αποτέλεσμα με την ομάδα.

 

 

Ο Ιταλός δεν απέφυγε τα λάθη και ειδικά στην τέταρτη στροφή που έχει το όνομα της Honda. Ήταν εκεί που έχασε αρκετό χρόνο. Έτσι ο – για πολλούς το φαβορί του αγώνα σήμερα – δεν κατάφερε να μείνει μαζί με τον Vinales όταν ο τελευταίος έκανε το ξεπέταγμά του.

Ο Maverick Vinalles δεν ξεκίνησε καθόλου καλά τον αγώνα και από δεύτερος έπεσε στην έννατη θέση, δείχνοντας και πάλι πολλά προβλήματα στην αρχή με γεμάτο ντεπόζιτο.

Αυτή τη φορά όμως βρήκε γρήγορα τον καλό ρυθμό που είχε δείξει από την πρώτη ημέρα στην Αυστραλία. Στον έκτο και τον έβδομο γύρο του αγώνα ήταν ταχύτατος.

Δεν άργησε να περάσει στην πρώτη θέση και να κάνει γρήγορα μια διαφορά από τους υπόλοιπους. Ήταν το σημείο κλειδί του Αγώνα, καθώς έφευγε μακριά τους και τους άφηνε να δίνουν τις μάχες πίσω του.

Κι όσο οι πίσω αναβάτες μάχονταν για τη δεύτερη θέση, τόσο χρόνο κέρδιζε ο Ισπανός μπροστά.

Με πολύ καλό βαθμό πέρασε το σημαντικό τεστ η Ducati στην πίστα του Phillip Island που παραδοσιακά τη δυσκολεύει.

Η GP18 έδειξε πολύ βελτιωμένη σε σχέση με την GP17 και στα χέρια του 13ου πέρυσι στον Αγώνα της Αυστραλίας, Andrea Dovizioso, ανέβηκε στο βάθρο.

 

 

Αυτός που έκλεψε την παράσταση πάντως ήταν ο Alvaro Bautista που οδήγησε για πρώτη φορά την GP18 και την έφερε στην τέταρτη θέση!

Ένα τρομερό αποτέλεσμα για τον Ισπανό, το καλύτερό του φετινό κι από τα καλύτερά του σε Αγώνα της μεγάλης κατηγορίας!

Κι αυτό δείχνει πόσο σημαντικά βελτιωμένη είναι η κόκκινη μοτοσυκλέτα, αλλά και το πόσο άδικο είναι που ένας τέτοιος οδηγός δεν βρήκε ομάδα για το 2019.

Πιο πίσω, στη μάχη για την 5η θέση, ένα λάθος του Valentino Rossi έδωσε την ευκαιρία στον Alex Rins να περάσει μπροστά και να τον αφήσει 6ο.

Ο Vale μέχρι και 5 γύρους πριν το τέλος διεκδικούσε το βάθρο, αλλά στη συνέχεια έχασε σε ρυθμό σε σχέση με τους αντιπάλους του μπροστά.

Ο καλύτερος δορυφορικός ήταν ο Jack Miller, στην έβδομη θέση του Αγώνα, μπροστά από τον Franco Morbidelli.

Ο τελευταίος εκμεταλλεύτηκε μια πτώση του Syahrin που ήταν μπροστά του, ενώ τη δεκάδα έκλεισαν ο Aleix Espargaro και ο Bradley Smith. Έτσι όλοι οι κατασκευαστές του Πρωταθλήματος ήταν στις 10 πρώτες θέσεις!