6 tips για να χαρείς την πίτσα χωρίς να χαλάσεις τους κοιλιακούς σου

6 tips για να χαρείς την πίτσα χωρίς να χαλάσεις τους κοιλιακούς σου

Θέλεις να παραγγείλεις πίτσα αλλά σκέφτεσαι τον αγώνα που έχεις κάνει όλο τον χειμώνα για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς που θαυμάζεις στον καθρέφτη.

Το σίγουρο είναι ότι με μια φορά που θα φας πίτσα, όπως την θέλεις, ακόμα και μια ολόκληρη δεν πρόκειται να χαλάσει το σώμα σου. Αν όμως βρίσκεσαι συχνά σε φάσεις που …παίζει η πίτσα τότε θα πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου.

Δες λοιπόν πως μπορείς να χαρείς την πίτσα χωρίς να χαλάσεις τους κοιλιακούς σου:

  1. Ρώτα για τη ζύμη

Προτιμήστε τη λεπτή ζύμη πίτσας και ρωτήστε αν υπάρχει ζύμη από αλεύρι ολικής αλέσεως. Μια πίτσα με λεπτή ζύμη, έχει λιγότερες θερμίδες και εξασφαλίζει ότι το πιάτο σας είναι ισορροπημένο ως προς τις ομάδες τροφίμων.

Επίσης, με τη ζύμη ολικής αλέσεως, θα προσλάβετε ευεργετικές βιταμίνες και ανόργανα στοιχεία καθώς και φυτικές ίνες. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς μας κάνουν να αισθανόμαστε πλήρεις για μεγαλύτερο διάστημα.

  1. Ζήτα μειωμένη ποσότητα τυριού

Ζητήστε να σας μειώσουν την ποσότητα του τυριού κατά το ήμισυ. Επειδή αποκλείεται στην πιτσαρία να βρείτε τυρί με μειωμένα λιπαρά, μπορείτε απλά να φάτε λιγότερο. Μια πίτσα με τη μισή ποσότητα τυριού, θα εξακολουθεί να είναι νόστιμη και λαχταριστή, αλλά θα έχει πολύ λιγότερα κορεσμένα λιπαρά και λιγότερες θερμίδες.

  1. Πάρε πίτσα με λαχανικά

Προτιμήστε τις επιλογές με τα λαχανικά, αντί για εκείνες με τα πολλά αλλαντικά. Τα λαχανικά έχουν πολύ λίγες θερμίδες, σχεδόν καθόλου λιπαρά και είναι γεμάτα βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και νερό. Και το καλύτερο, προσθέτουν γεύση στην πίτσα σας πέρα από το τυρί και τα άλλα υλικά.

  1. Πάρε …μεσογειακή ή με κρέας

Προτιμήστε άπαχη πρωτεΐνη ή παραλείψτε το κρέας και τα αλλαντικά εντελώς. Οι πιο συνηθισμένες επιλογές πρωτεΐνης στην πίτσα, περιλαμβάνουν τα υψηλής περιεκτικότητας σε λίπος, λουκάνικα, πεπερόνι, μπέικον, ζαμπόν κ.ά. Αποφύγετε αυτές τις θερμίδες βόμβες και επιλέξτε στήθος κοτόπουλου, λουκάνικο κοτόπουλου ή άπαχο ζαμπόν ή ακόμη καλύτερα, παραλείψετε εντελώς το κρέας και πάρτε μια πίτσα… μεσογειακή.

  1. Ρώτα αν η σάλτσα είναι φρέσκιας ντομάτας

Παραγγείλετε την πίτσα σας με σάλτσα φρέσκιας ντομάτας. Η κόκκινη σάλτσα από φρέσκια ντομάτα είναι χαμηλότερη σε λιπαρά και θερμίδες και είναι γεμάτη από λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, καρδιακών παθήσεων και εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.

  1. Μη φας πολλά κομμάτια

Να είστε εγκρατείς στις ποσότητες. Επιτρέψετε στον εαυτό σας να φάει μόνο μερικά κομμάτια και συμπληρώστε με μια ελαφριά σαλάτα. Φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό ή κάποιο άλλο χωρίς θερμίδες ποτό για να χορτάσετε πιο γρήγορα.