Έτσι κάνεις την τέλεια πρωινή ομελέτα που δεν θα σε φορτώσει άχρηστα λιπαρά

Έτσι κάνεις την τέλεια πρωινή ομελέτα που δεν θα σε φορτώσει άχρηστα λιπαρά

Αν η διατροφή σου είναι απαιτητική δεν υπάρχει λόγος να κόψεις την ομελέτα. Η ομελέτα είναι ένα από τα θρεπτικά πρωινά που δεν αξίζει να το κόψεις αλλά να το κάνεις σωστά και διατροφικά.

Μία ομελέτα με ασπράδια αυγού, ντομάτα και βασιλικό. Με μια φέτα μαύρο ψωμί έχεις το τέλειο πρωινό που δεν θα σε φορτώσει περιττά λιπαρά.  Αν θέλεις βέβαια μπορείς να συμπληρώσεις δύο φέτες καπνιστή μοτσαρέλα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Όταν πίνεις ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνάς συμβαίνουν αυτά τα 5 στο σώμα σου!

 

Για να κάνεις την ομελέτα θα χρειαστείς για ένα άτομο:

  • 2 ασπράδια χωριστά
  • 1 κ.γ. ελαιόλαδο
  • 3 φέτες ντομάτας, οι 2 ολόκληρες και η μια σε κυβάκια χωρίς τα σπόρια
  • 3 φύλλα βασιλικού ψιλοκομμένα.
  • 1 ή 2 λεπτές φέτες μοτσαρέλα (προαιρετικά – μπορεί και λάιτ) ή σκαμόρτσα

Σε μικρό ή μεσαίο τηγάνι ζεσταίνετε το λάδι (αν χρησιμοποιήσετε αντικολλητικό, δεν χρειάζεται) και ρίχνετε 1 ασπράδι τη φορά να ψηθεί (1-2 λεπτά).

 

 

Τοποθετείτε σε κάθε πιάτο το ένα ψημένο ασπράδι, προσθέτετε τις 2 φέτες ντομάτας, αλατοπίπερο, βάζετε πάνω το επόμενο ψημένο ασπράδι, τα κομματάκια ντομάτας και τον βασιλικό.

 

 

Aν βάλετε τη μοτσαρέλα ή τη σκαμόρτσα, βάλτε την πάνω στο 2ο ασπράδι όσο είναι ακόμη στο τηγάνι και ολοκληρώστε το σάντουιτς ασπραδιών μέσα στο σκεύος σε μέτρια φωτιά, για 1-1,5 λεπτό, ώστε το τυρί να ζεσταθεί. Συνεχίστε με ντομάτα και τα υπόλοιπα και μεταφέρετε στο τέλος τα ασπράδια με τη βοήθεια σπάτουλας.