Αν κόψεις τελείως του υδατάνθρακες θα σου συμβούν 4 δυσάρεστα πράματα

Αν κόψεις τελείως του υδατάνθρακες θα σου συμβούν 4 δυσάρεστα πράματα

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν ακολουθείς μια διατροφή μόνο με μια διατροφή βασισμένη μόνο στα λιπαρά και τις πρωτεΐνες από την οποία λείπουν οι υδατάνθρακες;

Μερικοί κάνουν το λάθος να κόψουν τελείως τους υδατάνθρακες και είναι εκείνοι που ακολουθούν τις λεγόμενες κετογονικές δίαιτες!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι μπορείς να είσαι και vegan και να έχεις το τέλειο καλογυμνασμένο κορμί

 

Μάθε λοιπόν τι θα πάθει το σώμα σου αν κόψεις τελείως τους υδατάνθρακες:

 

  1. Θα νιώθεις συνέχεια κουρασμένος

Οι υδατάνθρακες τροφοδοτούν τόσο τους μύες με ενέργεια όταν γυμνάζεστε, όσο και τον εγκέφαλο. Το σώμα καίει περίπου 500 θερμίδες από υδατάνθρακες την ημέρα. Ο εγκέφαλος στηρίζεται στους υδατάνθρακες για να έχει ενέργεια. Χωρίς αυτούς, κουράζεται γρήγορα και θα σας εγκαταλείψει πριν το μέσο της ημέρας, δυσκολεύοντας τη συγκέντρωση. Είναι απαραίτητο να τρώτε υδατάνθρακες τις ώρες που οι απαιτήσεις του οργανισμού είναι αυξημένες, όπως πριν ή μετά από μία προπόνηση. Όσο περισσότερο γυμνάζεστε, τόσο περισσότερες ανάγκες έχει το σώμα σας. Το αυξημένο γλυκογόνο στους μύες, έχει σχετιστεί με καλύτερη απόδοση στις ασκήσεις αντοχής.

 

  1. Θα έχεις μεταπτώσεις στη ψυχολογία σου

Χωρίς υδατάνθρακες τα επίπεδα του σακχάρου πέφτουν και θα αισθάνεστε κούραση. Επειδή οι υδατάνθρακες είναι βασικοί για την παραγωγή σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που εξισορροπεί τη διάθεση, είναι πιθανό να έχετε και νεύρα ή να είστε γενικά ευερέθιστοι.

 

  1. Θα αποκτήσεις δυσκοιλιότητα

Οι υδατάνθρακες είναι η μόνη διατροφική πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στον έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, τη μείωση της χοληστερόλης και την καλή λειτουργία του εντέρου. Εάν δεν τρώτε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά, το πιθανότερο είναι ότι θα υποφέρετε από δυσκοιλιότητα. Για να αποφύγετε αυτή την κατάσταση, πρέπει να τρώτε φρούτα με πολλές φυτικές ίνες, όπως μούρα, μήλα και αχλάδια. Τα όσπρια και ειδικά τα φασόλια, οι ολόκληροι ανεπεξέργαστοι καρποί και τα κολοκυθάκια, είναι επίσης καλές επιλογές.

 

  1. Θα αποκτήσεις άσχημη αναπνοή

Όταν η διατροφή δεν περιέχει υδατάνθρακες, το σώμα χρησιμοποιεί για την παραγωγή ενέργειας το λίπος, μια διαδικασία γνωστή ως κέτωση. Η ακετόνη, μία από τις κετόνες, προκαλεί δύσοσμη αναπνοή. Σχετική μελέτη διαπίστωσε ότι η ακετόνη της αναπνοής είναι ένας καλός δείκτης για να τσεκάρετε αν τρώτε πολύ λίγους υδατάνθρακες.