Αυτός είναι ο καλύτερος συνδυασμός για να κάψεις αποτελεσματικά λίπος στα μηχανήματα (Video)

Αυτός είναι ο καλύτερος συνδυασμός για να κάψεις αποτελεσματικά λίπος στα μηχανήματα (Video)

Για κάποιους τα μηχανήματα αεροβικής στα γυμναστήρια πρέπει να συγκρίνονται με τα …αυτοκίνητα, αφού ρωτάνε: Ποιο καίει περισσότερο! Λίπος εννοούν βέβαια, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουν ότι το κάθε μηχάνημα είναι φτιαγμένο για τη συγκεκριμένη δουλειά.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η απόλυτη άσκηση να χτίσεις το πάνω μέρος του σώματος σου

 

Όλα καίνε και όλα έχουν βαθμό δυσκολίας. Ας τα δούμε όλα τα μηχανήματα:

 

  • Διάδροµος

Από τα πιο κλασικά και χαρακτηριστικά μηχανήματα στο γυμναστήριο και σε μερικά σπίτια. Ο διάδρομος στην ουσία αναπαράγει µια φυσική κίνηση του σώματος όπως το περπάτημα ή το τρέξιμο. Ο διάδρομος υπερέχει κατά πολύ των άλλων μηχανημάτων επειδή μπορείς να περπατήσεις ή να τρέξεις αναπληρώνοντας τις ώρες ακινησίας, ενώ βοηθάει να κάψεις πολύ περισσότερο, ανάλογα βέβαια με την ένταση και το πρόγραμμα.

 

 

  • Ποδήλατο

Δεν μοιάζει καθόλου με το κλασσικό ποδήλατο, αν και κάποια μηχανήματα λειτουργούν ως εξομοιωτές. Το ποδήλατο γυμνάζει έντονα το κάτω μέρος του σώματος, αφού δεν χρησιμοποιείς τα χέρια. Από την άλλη, επειδή κάθεσαι καίς λιγότερο λίπος, αλλά βέβαια ισχύει και εδώ η ρύθμιση της έντασης.

 

  • Ελλειπτικό

Για το ελλειπτικό έχουν ακουστεί πολλοί μύθοι. Σε αντίθεση με τον διάδρομο το ελλειπτικό μιμείται πολύ περισσότερο την κίνηση του σκιέρ και κάνει έναν συνδυασμό κίνησης ποδιών και χεριών. Γυμνάζει καλύτερα τα πόδια και τους γλουτούς σε σχέση µε το διάδρομο και καίει περισσότερες θερμίδες στην ίδια αντίσταση και στο ίδιο επίπεδο, µε τη διαφορά όμως ότι το ελλειπτικό προορίζεται συνήθως για λιγότερη ώρα.

 

 

  • Εργόμετρο (κωπηλατικό)

Επικεντρώνεται στα χέρια, στα πόδια και γενικά γυμνάζει όλο το σώμα. Γενικά, οποιαδήποτε άσκηση αφορά κίνηση στο ύψος της καρδιάς ή πιο πάνω από αυτή καθιστά την άσκηση πιο κουραστική από αυτές που γίνονται χαμηλότερα, αφού δεν «κουράζει» µόνο τις μικρές μυϊκές μάζες των χεριών και της πλάτης αλλά και το µυ της καρδιάς. Γι’ αυτό το κωπηλατικό είναι πιο κουραστικό και η άσκηση που γίνεται είναι πιο συγκεκριμένη από τα υπόλοιπα. Βοηθάει επίσης και στην καρδιαναπνευστική λειτουργεία.

 

Σε γενικές γραμμές…

Το κάθε ένα μηχάνημα είναι διαφορετικό και όλα καίνε θερμίδες και φυσικά λίπος, αρκεί να ρυθμίζεις την ένταση. Όλα είναι θέμα σφυγμών, δηλαδή που δουλεύει ο οργανισμός και για πόση ώρα, για να κάψεις περισσότερο λίπος.Το σωστό είναι να γίνεται εναλλαγή. Μπορείς για παράδειγμα να κάνεις interval στον διάδρομο ή ακόμα να μοιράσεις τον χρόνο σου σε δύο ή τρία μηχανήματα, για να μην πλήττεις, γιατί ας μην γελιώμαστε, η αεροβική είναι ιδιαίτερα πληκτική και γι αυτό πολλοί την αποφεύγουν.

Συνδύασε λοιπόν τα μηχανήματα κατά τη διάρκεια της εβδομάδα και θα έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.