Αυτό είναι ένα ακόμα καλό που σου κάνει η ένταση στη προπόνηση

Αυτό είναι ένα ακόμα καλό που σου κάνει η ένταση στη προπόνηση

Mπορεί να σου φαίνεται αστείο αλλά δεν είναι: Αν προπονείσαι με μεγάλη ένταση η κάνεις κάποιο άθλημα έντασης τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα τότε θα αισθάνεσαι ευτυχισμένος!

Ερευνητές υποστηρίζουν ότι η προπόνηση με μεγάλη ένταση λειτουργεί ως αντίδοτο στην κατάθλιψη, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιούνται από μια έως τρεις φορές την εβδομάδα. «Τα αθλήματα έντασης αυξάνουν τα επίπεδα σεροτονίνης στο αίμα», δήλωσε ο Ντίτερ Μπρειτέκερ, που εργάζεται για την κυβερνητική επιτροπή του Βισμπάντεν, αρμόδια για την προώθηση της άσκησης και της σωστής στάσης του σώματος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Προπόνηση: Αυτή είναι η διαφορά της «αυξημένης έντασης» και της υπερβολής

 

Η σεροτονίνη είναι η ορμόνη της ευτυχίας που βρίσκεται στον εγκέφαλο. Επίσης έχει και καταπραϋντικές ιδιότητες.

Ως νευροδιαβιβαστής, η σεροτονίνη είναι πολύ σημαντική για τη μεταβίβαση του νευρικού ρυθμού. Η επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι η έλλειψη της σεροτονίνης μπορεί να είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της κατάθλιψης και πολλά φαρμακευτικά σκευάσματα έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να μειώνουν την ποσότητα της ορμόνης η οποία επανα-απορροφάται από το αίμα.

Το τρέξιμο, το γρήγορο βάδισμα, το ποδήλατο και το κολύμπι θεωρούνται από τα αθλήματα έντασης που έχουν τη θετικότερη επιρροή επί ασθενειών που σχετίζονται με την μελαγχολία. ” Ασκούμενοι σε αυτά τα αθλήματα και μάλιστα σε ανοιχτό χώρο τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά ωφέλιμα”, δήλωσε ο Μπρέιτεκερ.

Ο ίδιος προσθέτει ότι το φως του ήλιου και γενικά το φως της ημέρας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για τη διατήρηση της σεροτονίνης σε υψηλά επίπεδα.