Γνωρίζεις τι πραγματικά θέλεις από το σώμα σου;

Γνωρίζεις τι πραγματικά θέλεις από το σώμα σου;

Το fitness ή το φουσκωτό σώμα είναι μια ξεκάθαρη επιλογή. Όμως μπορεί να θέλεις και ευλυγισία και αντοχή και εκείνο και το άλλο… Μπορεί να θέλεις και να είσαι ο superman όμως αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται….

Τι πραγματικά θέλουμε από το σώμα μας; Πόσα θέλουμε να αντέξει και μέχρι ποια όρια θέλουμε να φτάσει;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πότε πρέπει να κάνεις τεστ κοπώσεως αν δεν είσαι επαγγελματίας

 

Η συμμετρία είναι υποκειμενική και έχει να κάνει με το θαυμασμό που μπορεί να τρέφεις σε κάποιες μυϊκές ομάδες που θεωρείς ότι χαρακτηρίζουν καλό το αντρικό σώμα.

Για παράδειγμα βλέπεις έναν συναθλητή σου στο γυμναστήριο του οποίου το στήθος σου φαντάζει τέλειο και θέλεις να το μιμηθείς. Έτσι αρχίζεις να δουλεύεις πολύ τη συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα, χωρίς όμως να υπολογίσεις διάφορες παραμέτρους.

Μια από αυτές είναι η διαφορά ύψους που έχεις με το συναθλητή σου. Άλλη μια είναι η σωματική δομή που διαφέρει από άτομο σε άτομο. Και έτσι χτίζεις το στήθος σου, σύμφωνα με το πρότυπο του συναθλητή σου, όμως το πιθανότερο είναι να διαπιστώσεις ότι στο τέλος και μετά από πολύμηνη προσπάθεια, το σώμα σου θα δείχνει ασύμμετρο στα μάτια των άλλων, αλλά όχι στα δικά σου!

Βέβαια αν σου αρέσει εσένα δεν πέφτει σε κανέναν άλλος λόγος. Ωστόσο το σώμα σου δεν θα είναι συμμετρικό στη πραγματικότητα, στα μάτια των άλλων, αλλά παρά μόνο στα δικά σου!

Ότι σώμα και να θέλεις, fitness ή bodybuilding το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να είναι συμμετρικό και φυσικά να ταιριάζει στον σωματότυπο σου.

Για να το πετύχεις αυτό, θα πρέπει να μελετήσεις τις αναλογίες του ανθρώπινου σώματος και να μοιράζεις την προπόνηση σου ισάξια σε όλες τις μυϊκές ομάδες!

Από την άλλη υπάρχει και η αντοχή. Μπορεί να έχεις ένα τέλειο κορμί αλλά ανεβαίνοντας πέντε σκάλες να λαχανιάζεις λες και καπνίζεις δύο πακέτα την ημέρα.

Μέσα στο όλο προπονητικό σου πρόγραμμα θα πρέπει να υπολογίσεις τα πάντα. Η εμφάνιση είναι το ένα, τα υπόλοιπα, δηλαδή πραγματική αντοχή και δύναμη είναι θέμα σωστή προπόνησης που δεν γίνεται μόνο με βάρη, αλλά ούτε και μόνο με συμπληρώματα!