Δες γιατί αυτό που σου δίνει ο καφές είναι καλύτερο από το …ντόπιγκ!

Δες γιατί αυτό που σου δίνει ο καφές είναι καλύτερο από το …ντόπιγκ!

Αν θέλεις να χτίσεις σώμα αυτό δεν γίνεται απλά με διάφορα σκευάσματα ντοπαρίσματος όπως θα σου πούνε κάποιοι δήθεν σχετικοί. Γίνεται με προσπάθεια και πόνο στη προπόνηση. Με υπομονή και επιμονή. Μόνο έτσι θα το πετύχεις.

Όμως την προπόνηση την βρίσκεις, την αντοχή στον πόνο που την βρίσκεις;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 tips για να κάνεις μια πραγματικά σκληρή προπόνηση!

 

Όσο περισσότερη κατανάλωση καφεΐνης αναφερόταν από κάθε άτομο, τόσο μεγαλύτερη η ανοχή στον πόνο, όπως υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές.

Σε άρθρο που δημοσιεύουν στο επιστημονικό έντυπο Psychopharmacology, οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα, με επικεφαλής τον Δρ Μπουρέλ Γκουντίν, περιγράφουν μικρή μελέτη που έκαναν σε δείγμα 62 ανδρών και γυναικών, 19-77 ετών.

Οι εθελοντές έπρεπε να καταγράφουν καθημερινά την ποσότητα της καφεΐνης που κατανάλωναν μέσω καφέ, τσαγιού, αναψυκτικών, ενεργειακών ποτών και σοκολάτας.

Η μέση κατανάλωση ήταν 170 mg καφεΐνης ημερησίως, περίπου δύο κούπες καφέ, αν και το 15% του δείγματος κατανάλωναν πάνω από 400 mg την ημέρα.

Έπειτα από επτά ημέρες, οι ερευνητές ζήτησαν από τους εθελοντές να υποβληθούν σε τεστ ανοχής στον πόνο σε εργαστηριακά ελεγχόμενες συνθήκες. Το τεστ αφορούσε στην άσκηση αυξημένης πίεσης ή θερμότητας στην πλάτη ή τον βραχίονα. Όταν πια ο πόνος γινόταν αφόρητος, οι εθελοντές μπορούσαν να πατήσουν ένα κουμπί.

Στο τεστ πόνου είχαν συνεκτιμηθεί, το φύλο και η φυλή, το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ και άλλες μεταβλητές που μπορεί να επηρέαζαν την αίσθηση του πόνου.

Από τη συνδυαστική ανάλυση των στοιχείων προέκυψε ότι όσο περισσότερη κατανάλωση καφεΐνης αναφερόταν από κάθε άτομο, τόσο μεγαλύτερη η ανοχή στον πόνο.

«Η διατροφή, και όχι μόνο η καφεΐνη, μπορεί να επηρεάζει την ευαισθησία μας στον πόνο. Και η παρούσα μελέτη δείχνει ότι μια διατροφή με πολλά φυτικά συστατικά μπορεί πράγματι να αυξήσει την ανοχή στον πόνο», υπογραμμίζει ο Δρ Γκουντίν.