Δυναμώστε μαζί με πρόγραμμα δύο ημερών (Δεύτερη μέρα – Video)

Δυναμώστε μαζί με πρόγραμμα δύο ημερών (Δεύτερη μέρα – Video)

Προπόνηση μαζί; Ναι μπορείς άνετα να κάνεις προπόνηση με την κοπέλα σου και να μη σε καθυστερήσει. Μάλιστα με την κοινή προπόνηση μπορείτε να επωφεληθείτε περισσότερο και οι  δύο, αρκεί όμως να συντονιστείτε και να μην κάνετε τον λεγόμενο …χαβαλέ!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πόσα γλυκά μπορείς να φας χωρίς να χαλάσεις τη διατροφή σου

Αυτό είναι ένα πρόγραμμα δύο ημερών που παρουσιάζουν οι personal trainers, Μαρία Ζέρβα και Αχιλλέας Ηλίαδης.

Στο δεύτερο μέρος γυμνάζουμε πλάτη, τρικέφαλους και στήθος.

Δες το πρώτο μέρος του προγράμματος

Για να επωφεληθείτε τα μέγιστα του προγράμματος διατηρήστε τα σετ και τις επαναλήψεις ίδιες και στους δύο. Εσύ ως άντρας μπορείς να αλλάζεις τα  βάρη.

Για να συντονιστείτε, όσο η καλή σου εκτελεί το σετ, εσύ ξεκουράζεσαι και μπαίνεις αμέσως μόλις τελειώσει, εναλλάξ δηλαδή. Ανάμεσα στις ασκήσεις κάνετε ένα λεπτό διάλλειμα και οι δύο.

Κάντε τρία σετ από 8 ή 10 επαναλήψεις.

Σε ένα πρόγραμμα προπόνησης πέντε ημερών κάντε τις δύο πρώτες τα βάρη, μια μέρα αεροβική για 60 λεπτά και τις άλλες δύο επαναλαμβάνεται το ίδιο πρόγραμμα.