Κάνε το 10λεπτο πρόγραμμα με σχοινάκι για να κάψεις το τελευταίο λίπος

Κάνε το 10λεπτο πρόγραμμα με σχοινάκι για να κάψεις το τελευταίο λίπος

Μέσα σε 10 λεπτά μπορείς να κάψεις το τελευταίο λίπος που έχει μείνει στο σώμα σου με ένα πρόγραμμα με σχοινάκι.

Το σκοινάκι είναι και φαίνεται η κορυφαία προπόνηση για μποξέρ, δρομείς και όσους θέλουν να χάσουν κιλά.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι λόγοι που θα σε οδηγήσουν στο …σχοινάκι! (Video)

 

Το σχοινάκι σου δίνει εκρηκτικότητα,  συντονισμός κινήσεων συντονισμός ματιού χεριού εκρηκτικότητα στα πόδια, εξαιρετικά χρήσιμο για τζαμπ με βήμα (μπάσιμο) και αποφυγές, αντοχή.

Αποτελεί καλή άσκηση έντασης μετά από τραυματισμό (όταν αρχίσετε να ανεβάζετε ρυθμούς), με λιγότερη καταπόνηση από το jogging ή τα σπριντ.

 

 

Αποκτάς ελαφρύτερο πάτημα στο τρέξιμο, καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι 3 σοβαροί λόγοι να μην προπονείσαι ξυπόλυτος στη παραλία!

 

Δεν χρειάζεστε ιδιαίτερη τεχνική για να κάνετε το σχοινάκι να πάει γρήγορα. Στο σχοινάκι με βάρος ή το δερμάτινο θα πρέπει να έχετε αποκτήσει καλύτερη τεχνική για να καταφέρετε τα αντίστοιχα αποτελέσματα στην ταχύτητα. Κυρίως να δουλεύετε λιγότερο τα χέρια και περισσότερο τον καρπό. Για να δουλέψετε σωστά τα χέρια δε πρέπει να μετακινούνται από το ύψος της λεκάνης. Το μήκος τους είναι από 2,5 μέχρι 3 μέτρα, ανάλογα το ύψος του αθλητή.

Αρχίστε με μικρά αλματάκια του μισού λεπτού και αργότερα κάθε δεύτερο μικρό αλματάκι αρχίστε να προσθέτετε και ένα ψηλό άλμα. Προχωρήστε σε σετάκια των 2 και 3 λεπτών. Οι θερμίδες τις οποίες θα κάψετε με το σκοινάκι είναι περίπου 400 το μισάωρο, οπότε αποτελεί και πολύ καλή άσκηση για αδυνάτισμα εκτός από καλή άσκηση φυσικής κατάστασης.