Με το ποδήλατο σου και αυτό το πρόγραμμα θα κάψεις το λίπος της κοιλιάς (Video)

Με το ποδήλατο σου και αυτό το πρόγραμμα θα κάψεις το λίπος της κοιλιάς (Video)

Το ποδήλατο είναι μια δυνατή άσκηση που καίει λίπος. Αλλά να κάνεις απλά και μόνο χιλιόμετρα δε λέει. Μαζί με τα χιλιόμετρα αν εντάξεις και ένα προγραμματάκι  τότε θα κάψεις το περίσσιο λίπος της κοιλιάς που σου τη σπάει.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε 3 tips για να αποκτήσεις φυσική κατάσταση και να κάψεις με ποδήλατο (Video)

 

Σύμφωνα με έρευνες, περιφέρεια μεγαλύτερη των 101 εκατοστών για τους άνδρες εγκυμονεί αυξημένους κινδύνους για καρδιακές παθήσεις, ακόμη κι αν το άτομο δεν είναι υπέρβαρο και έχει καλή υγεία. Το λίπος στην κοιλιά έχει συνδεθεί επίσης με υψηλή αρτηριακή πίεση,  υψηλά επίπεδα χοληστερόλης, υψηλό σάκχαρο του αίματος και διαβήτη.

O καθένας έχει λίπος, τόσο στο υποδόριο που είναι κάτω από το δέρμα και βοηθά στη μόνωση του σώματος όσο και στο σπλαχνικό που προστατεύει τα εσωτερικά όργανα. Υποθέτεις ότι έχεις λίπος στην κοιλιά. Αλλά ακριβώς το πόσο λίπος έχεις και το πώς αυτό έχει κατανεμηθεί έχει να κάνει περισσότερο με την κληρονομικότητα παρά με την προπόνησή σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι 5 σούπερ μύθοι για το σώμα σου!

 

Το μυστικό για να χάσετε αυτά τα κιλά είναι στο να ενεργοποιήσετε τους μηχανισμούς καύσης λίπους του σώματος, να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, να μειώσετε την όρεξη και να αυξήσετε την ημερήσια κατανάλωση θερμίδων.

Η διαλειμματική προπόνηση μία με δύο φορές την εβδομάδα είναι αρκετή για να μειώσει το κοιλιακό πάχος -συμπεριλαμβανομένου του επικίνδυνου σπλαχνικού λίπους (σωσίβιο) πολύ πιο αποτελεσματικά από ό,τι προπονήσεις ή ασκήσεις χαμηλότερης έντασης. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να πραγματοποιήσετε διαλειμματική προπόνηση.

 

 

Δες πως θα το χειριστείς, είτε στο ποδήλατο δρόμου, είτε ακόμα και σε εκείνο το στατικό του γυμναστηρίου:

– κάνετε πετάλι με ήπιο ρυθμό για τουλάχιστον 15-20 λεπτά

– ακολουθείτε το 20λεπτο πρόγραμμα

– τέλος, κάνετε άλλα 10 λεπτά πετάλι με ήπιο ρυθμό για αποθεραπεία.