Μπορεί η super νίκη Dovi να τα αλλάξει όλα στους επόμενους 6 αγώνες;

Μπορεί η super νίκη Dovi να τα αλλάξει όλα στους επόμενους 6 αγώνες;

Η νίκη του Dovizioso στο Mizano ήταν super και καταπληκτική ενώ προκάλεσε και αίσθηση αισιοδοξίας στους οπαδούς της Ducati ακόμα και για κατάκτηση του πολυπόθητου τίτλου.

 

 

Ο Dovi δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτησης ούτε για ένα …μέτρο στον αγώνα του Mizano  που κατά τα άλλα ήταν βαρετός, αν εξαιρέσει κανείς το θέαμα που πρόσφερε η κόντρα Marquez και Lorenzo που ήταν το τραγικό πρόσωπο της ημέρας καθώς έπεσε δύο γύρους από το τέλος με τον Crutchlow να ανεβαίνει ανέλπιστα στο βάθρο εκμεταλλευόμενος την πτώση του Lorenzo .

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Υπάρχει ακόμα ή χάθηκε η μοτοσικλετιστική αβρότητα;

 

Για το τέλος του πρωταθλήματος μένουν έξι αγώνες και με δεδομένο ότι ο Rossi και γενικά η Yamaha φαίνεται ότι τα έχουν παρατήσει για φέτος η μάχη –αν υπάρξει- θα κριθεί ανάμεσα στους Dovizioso και Marquez.

 

 

Αν δεν υπάρχουν συντριπτικές μεταβολές, όπως πτώσεις ή βλάβες, τότε φαίνεται ότι δύσκολα ο Dovi θα καταφέρει να ανατρέψει την διαφορά των 67 βαθμών που έχει με τον Marquez.

Ουσιαστικά  πλέον φαίνεται ότι παίζεται η δεύτερη θέση μεταξύ του Dovi και του Rossi με τη Yamaha όμως να μην μπορεί να ξεφύγει από τα προβλήματα της.

 

 

Ας δούμε όμως τι έγινε στον αγώνα του Mizano

 

 

Ο Andrea Dovizioso πήρε την τρίτη φετινή νίκη !

Στην τέταρτγη θέση ο Alex Rins έδωσε πολλά χαμόγελα στη Suzuki. Τα χαμόγελα δεν ισχύουν και τόσο στη Yamaha, που είδε το Maverick Viniales στην 5η θέση αδύναμο να απειλήσει τους μπροστά αναβάτες. Το πάλεψε τίμια ο Dani Pedrosa που κατάφερε να ανέβει στην 6η θέση αφήνοντας πίσω του το Valentino Rossi –ακόμα λιγότερα χαμόγελα- όπου μες την έδρα του δεν έδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα παρά το ιδιαίτερο κράνος.

 

 

Ο αγώνας της μεγάλης κατηγορίας έγινε με λίγο πιο υψηλές θερμοκρασίες σε αέρα και άσφαλτο (27 και 41 βαθμοί αντίστοιχα) σε σχέση με την προηγούμενη ημέρα ενώ οι περισσότεροι αναβάτες επέλεξαν το μεσαίο ή το μαλακό ελαστικό για πίσω, ενώ οι πιο πολλοί είχαν το μεσαίο και μπροστά, με εξαίρεση όλες τις Honda που έβαλαν το σκληρό. Τα μαλακά ελαστικά μπροστά και πίσω είχαν μόνο οι Johann Zarco και Alvaro Bautista που πήραν θέση στη δεκάδα.

Ο Αγώνας ξεκίνησε δυνατά και γρήγορα φάνηκε ότι οι Ducati των Lorenzo-Dovi και η Honda του Marquez θα έδιναν τη μάχη για τη νίκη.

 

 

Οι τρεις τους έκαναν διαφορά από τους πιο πίσω και συνέχιζαν στο δυνατό τους ρυθμό με χρόνους στο χαμηλό 1:33. Η στιγμή που έγειρε η πλάστιγγα υπέρ του Dovi ήταν 13 γύρους πριν το τέλος.

Τότε ο Lorenzo έκανε ένα (πρώτο) λάθος και έδωσε την ευκαιρία στον Marquez να περάσει μπροστά και να του πάρει τη δεύτερη θέση.

Από εκεί και πέρα άρχισαν οι μάχες ανάμεσα στους δυο συμπατριώτες, με τον Dovizioso να το εκμεταλλεύεται και δυο γύρους αργότερα να κάνει μια διαφορά στα 2,2’’ από τους πίσω.

Καθώς οι θέσεις των υπολοίπων πίσω είχαν παγιωθεί και δεν βλέπαμε μάχες, αυτές συνεχίζονταν ανάμεσα στην Ducati του Jorge και την Honda του Marc.

Περίπου 10 γύρους πριν το τέλος η διαφορά του Dovi από τους δυο αντιπάλους του έφτασε τα 2,5’’ ενώ λίγο αργότερα ο Lorenzo έκανε ένα καταπληκτικό προσπέρασμα στον Marquez στην 12.

 

 

Στους τελευταίους γύρους και οι τρεις άρχισαν να πιέζουν. Νωρίτερα είχε φανεί ότι ίσως ο Dovi να είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του και η διαφορά του μειώθηκε.

Όμως ήταν μέρος της στρατηγικής του, ο Andrea έκανε – δυο γύρους πριν το τέλος – έναν ακόμα χρόνο στο 1:32 και κράτησε αυτή τη σπουδαία νίκη κάνοντας τα πάντα «τέλεια», όπως έλεγε μετά στο parc ferme.

Ο Marquez πήρε τελικά τη δεύτερη θέση, καθώς δεν έλειψαν τα δράματα στο τέλος του Αγώνα. Ο δυνατός Lorenzo, που άξιζε ν’ ανέβει στο βάθρο, έκανε ένα μεγάλο λάθος στην Quercia.

Στην 8η στροφή της πίστας ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και μαζί και την τρίτη θέση στο βαθμολογικό πίνακα.

Το αποτέλεσμα της πτώσης του Lorenzo ήταν να πάρει ένα ανέλπιστο βάθρο ο Cal Crutchlow, ο οποίος πάντως είχε ρυθμό πολύ κοντά σε αυτό των πρώτων.

Πίσω, ο Alex Rins πήρε μια πολύ καλή 4η θέση με το μαλακό ελαστικό, το ίδιο που είχε και η άλλη GSX-RR του Iannone που τερμάτισε πολύ πιο πίσω, στην 8η θέση.

Θέση στην πεντάδα πήρε ο Maverick Vinales. Ο Ισπανός ήταν πιο γρήγορος από τον Valentino Rossi, τον ομόσταυλό του στην Yamaha.

Οι μπλε έμειναν μακριά από τη διεκδίκηση μιας θέσης του βάθρου και ειδικά ο Vale ήταν απογοητευτικός στο πρώτο μισό του Αγώνα, όταν «γύριζε» έως και 1’’ πιο αργά από το ρυθμό των μπροστά.

 

 

Στους τελευταίους γύρους βελτίωσε τους χρόνους του, ωστόσο ήταν αργά. Με την πτώση του Lorenzo πήρε την 7η θέση. Ανάμεσα στις δυο Yamaha πήρε θέση ο νικητής του Misano το 2016, ο Dani Pedrosa.

Οι Bautista και Zarco έκλεισαν την πρώτη δεκάδα, με διαφορά 24’’ και 27’’ από την κορυφή και την Ducati, που κέρδισε για πρώτη φορά στο Misano μετά το 2007 και τη νίκη τότε του Casey Stoner!