Το υπερ- αυτοκίνητο της Audi, το R8, έφτασε τους 620 ίππους

Το υπερ- αυτοκίνητο της Audi, το R8, έφτασε τους 620 ίππους

Η ανανεωμένη έκδοση του super Audi, του R8, μπορεί να μην συνοδεύτηκε, έως τώρα τουλάχιστον, από μια βασική και κατά συνέπεια και οικονομικά πιο προσιτή έκδοχή του, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπήρχαν κάποιες αλλαγές στον κινητήρα του.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως η αϋπνία στην οδήγηση μπορεί να σε σκοτώσει

 

Στο θηριώδη, ατμοσφαιρικό V10 των 5.200 κυβικών, ο οποίος στη στάνταρ εκδοχή του αποδίδει πλέον 570 ίππους, 30 δηλαδή περισσότερους σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του, καθώς και 550 Nm. Η πιο ισχυρή του έκδοση η Performance έχει φτάσει τους 620 ίππους και τα 580 Nm. Έχει δηλαδή ισοφαρίσει την απόδοση της Lamborghini Huracan Performante, με την οποία πέρα από τον κινητήρα μοιράζονται στην ουσία και το ίδιο πλαίσιο.

 

 

Οι πιο πολλοί ίπποι και για τις δύο εκδόσεις του R8 σημαίνουν φυσικά και καλύτερες επιδόσεις, τόσο για το κουπέ όσο και για το Spyder. Έτσι στις εκδόσεις των 570 ίππων το πρώτο χρειάζεται πλέον 3,4 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα και το δεύτερο 0,1 δεύτερα επιπλέον, ενώ οι αντίστοιχες τιμές για τις Performance είναι 3,1 και 3,2 δεύτερα αντίστοιχα.

 

 

Ο V10 έχει προσαρμοστεί και στα νέα δεδομένα των προδιαγραφών WLTP, κάτι που έχει προσθέσει 30 κιλά που αντιστοιχούν σε επιπλέον αντιρρυπαντικά στοιχεία. Επεμβάσεις έχουν γίνει και στη ρύθμιση της ανάρτησης και στη χαρτογράφηση του συστήματος διεύθυνσης προκειμένου να γίνει ακόμα πιο άμεσο και ακριβές. Ταυτόχρονα υπάρχει καινούργια διαχείριση και για τα ABS και ESP η οποία μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ ώρα καρά 1,5 μέτρα και από τα 200 χλμ./ ώρα κατά 5,0 μέτρα.

 

 

Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εμπρός αντιστρεπτική και δισκόφρενα από ανθρακονήματα, ενώ αισθητικά υπάρχουν κάποιες αλλαγές στη μάσκα που σύμφωνα με την Audi παραπέμπουν στο αρχέτυπο quattro.