Χτίσε γάμπες σίδερο με αυτές τις 3 ασκήσεις

Χτίσε γάμπες σίδερο με αυτές τις 3 ασκήσεις

Αρκετοί αθλητές εστιάζουν στην εκγύμναση του άνω μέρους του σώματος και ξεχνούν το κάτω. Άλλοι πάλι δίνουν βάση στον τετρακέφαλο και ξεχνούν να γυμνάσουν τις γάμπες.

Οι γάμπες είναι ένα σημαντικό τμήμα του σώματος που βοηθάει με τον δικό του τρόπο στη στήριξη του σώματος. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην τις παραμελείς και να τις γυμνάζεις , αν θες κιόλας να φαίνεσαι ομοιόμορφα γυμνασμένος, χωρίς να έχεις τεράστιες πλάτες και δύο πόδια σαν καλαμάκια.

Παρακάτω σου προτείνουμε τρεις ασκήσεις για σωστή εκγύμναση των γαμπών:

  1. Ανυψώσεις γαμπών σε step

Η άσκηση αυτή επεκτείνει το εύρος της κίνησης της γάμπας συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση της. Κάνε σετ των 20 επαναλήψεων ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας στο step με τις μύτες των ποδιών και στο ανώτερο και χαμηλότερο σημείο μείνε για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Για περισσότερη αντίσταση μπορείς να κρατήσεις και στο ένα χέρι έναν αλτήρα προσθέτοντας επιπλέον βάρος.

  1. Μηχανή γαμπών

Σκοπός σου είναι να βγάλεις στο μηχάνημα 100 επαναλήψεις. Δηλαδή 5 σετ των 20. Αν δεν έχεις αντίστοιχο μηχάνημα μπορείς να κάνεις την κίνηση μόνο με τα πόδια σου δίνοντας βαρύτητα στην κίνηση και στην αίσθησή της και σαφώς κάνοντας περισσότερες επαναλήψεις.

  1. Σχοινάκι

Το σχοινάκι γυμνάζει όχι μόνο τις γάμπες σου, αλλά ενδυναμώνει και τους χαμηλούς κοιλιακούς και τους ώμους σου. Κάνε εναλλάξ 30 δευτερόλεπτα σχοινάκι και 30 δευτερόλεπτα ξεκουράσου. Αυτός είναι ένας γύρος. Κάνε συνολικά 10 με 20. Και παράλληλα παίξε και με διαφορετικές εναλλαγές. Κινήσου για παράδειγμα στον χώρο ή κάνε με τα πόδια εναλλάξ.