«Χτίσε» σωστά τα μέρη του σώματος σου που δεν βλέπεις στον καθρέφτη

«Χτίσε» σωστά τα μέρη του σώματος σου που δεν βλέπεις στον καθρέφτη

Η θέα του καθρέφτη πολλές φορές μπερδεύει πολλούς με αποτέλεσμα υποσυνείδητα να επικεντρώνουν την προπόνηση τους σε σημεία του σώματος που απλά είναι ορατά σε εκείνους. Εκτός από το γεγονός ότι αυτό αποτελεί ένα μεγάλο προπονητικό λάθος και είναι και θέμα υγείας, δημιουργεί μια ασυμμετρία στη δομή του σώματος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ένας πεζοναύτης σου αποκαλύπτει 4 tips για να εκτινάξεις την προπόνηση σου!

 

Έτσι πολλές φορές παρατηρούμε άνδρες που έχουν υπερβολικά ανεπτυγμένο στήθος, ή δικεφάλους, ώμους ή κοιλιακούς, μυϊκές ομάδες που είναι ορατές στον καθρέφτη. Οι άλλες, που δεν είναι ορατές, όπως η πλάτη, οι γάμπες, οι γλουτοί, να είναι ασύμμετρα αναπτυγμένοι σε σχέση με τους υπόλοιπους μύες του σώματος.

 

 

Εκτός από το οπτικό θέμα, αυτό δηλαδή το σύνολο που βλέπουν οι άλλοι ή οι άλλες και σίγουρα δεν είναι καθόλου όμορφο, μπορούν να παρουσιαστούν και διάφορα προβλήματα υγείας, αφού οι ελλιπώς αγύμναστες μυϊκές ομάδες κινδυνεύουν με τραυματισμούς σε ενδεχόμενη ξαφνική επιβάρυνση.

Η λύση είναι μια και μοναδική. Να τηρείται αυστηρά το πρόγραμμα της εβδομάδας, που σας έχει βγάλει ο γυμναστής. Ακόμα και να το τηρείται, φροντίστε η επιβάρυνση να είναι παρόμοια. Δηλαδή αν δείτε ότι για παράδειγμα, όταν γυμνάζεται τις γάμπες, δεν μπορείτε να βγάλετε επαναλήψεις ή πονάνε την άλλη μέρα, τότε κάτι δεν πάει καλά.

Αυτές είναι οι συνηθισμένες μυϊκές ομάδες που παραμελούμε:

  • Τα πόδια και κυρίως οι γάμπες. Πολλοί θεωρούν ότι επειδή τρέχουν ή περπατάνε, αυτές οι μυϊκές ομάδες γυμνάζονται, αλλά δεν είναι έτσι! Γυμνάζονται, αλλά όχι τόσο όσο χρειάζεται και όσον αφορά τις γάμπες εκείνες σίγουρα δεν γυμνάζονται επαρκώς με το περπάτημα ή τρέξιμο.
  • Οι γλουτοί είναι μια άλλη μυϊκή ομάδα που την παραμελούμε. Πολλοί μάλιστα θεωρούν ότι οι ασκήσεις για την συγκεκριμένη ομάδα (απαγωγές) είναι ..γυναικεία, αλλά δεν είναι έτσι. Σκεφτείτε ότι σύμφωνα με μελέτες οι γυναίκες πάντα ενδιαφέρονται για τους γλουτούς ενός άνδρα!!!
  • Παρόμοια προκατάληψη υπάρχει για τους προσαγωγούς. Ωστόσο κάποιοι θα ανακαλύψουν ότι σε μια ενδεχόμενη πτώση μπορεί να τραυματιστούν επειδή έχουν αγύμναστους προσαγωγούς. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η τόσο εύκολη και αστεία άσκηση είναι από τις σημαντικές στο μπάσκετ, το βόλει και άλλα αθλήματα.
  • Τέλος η πλάτη. Δυνατή πλάτη σημαίνει γερό σώμα! Σίγουρα θα έχετε ακούσει κάποιους στα γυμναστήρια να παραπονούνται για τη μέση τους.