fbpx

Αυτές είναι οι 3 μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε – Μόνο το 15% συμβουλεύονται τα social media

Αυτές είναι οι 3 μεγάλες αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε – Μόνο το 15% συμβουλεύονται τα social media

Μία νέα έρευνα του GeoBranding Center του Chief Marketing Officer (το μοναδικό παγκόσμιο δίκτυο εκτελεστικών στελεχών για την ανταλλαγή γνώσεων υψηλού επιπέδου) και της AIG Travel αποκαλύπτει την τάση των σύγχρονων ταξιδιωτών να βασίζονται στην τεχνολογία για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες, αλλά και μέρος των προτιμήσεών τους που διαφοροποιούνται από την κοινή λογική, όπως για παράδειγμα ότι οι προσφορές δεν είναι πια το βασικό κίνητρο κράτησης καθώς και η μικρή επίδραση στην ταξιδιωτική απόφαση, των social media και της πολιτικής κατάστασης στον προορισμό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά που αγοράζουν οι Έλληνες από το eBay δεν είναι gadgetς – Μάθε ποια είναι τα πρώτα!

 

Η έρευνα με τίτλο «Τι αλλάζει στον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε σήμερα», που διεξήχθη από την Pollfish σε δείγμα 2.000 ατόμων, αποκαλύπτει οτι μόνο το 15% των καταναλωτών καταφεύγουν στα social media όταν αναζητούν βοήθεια στην επιλογή ταξιδιωτικής κράτησης, και μόλις το 8% λαμβάνει υπόψη την πολιτική ηθική, τις πρακτικές ανθρωπινων δικαιωμάτων και τις προκαταλήψεις στους προορισμούς όταν επιλέγει τον τόπο διακοπών.

Επίσης, μόνο το 5% των ταξιδιωτών θεωρεί οτι αναζητά αποκλειστικά την περιπέτεια και μόλις το 1% οτι ανήκει στους ταξιδιώτες που κάνουν συχνά επαγγελματικά ταξίδια.

Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες αναψυχής πιστεύουν οτι το διαδίκτυο και η συνδεσιμότητα των συσκευών κάνουν τα ταξίδια καλύτερα, και το 42% οτι οι τεχνολογικές καινοτομίες έχουν βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία σε ολες τις μορφές ταξιδίων.

Το 38% ανέφερε οτι η τεχνολογία τους βοήθησε να εντοπίσουν προσφορές, εκπτώσεις και προορισμούς με μεγαλύτερη ευκολία, και το 51% οτι οι προσφορές και οι εκπτώσεις είναι οι κύριοι παράγοντες για να αποφασίσουν για ταξιδιωτική κράτηση. Ακολουθούν τα προγράμματα πιστότητας (34%), οι επιλογές do-it-yourself (32%) και η οικογένεια και οι φίλοι (29%).

Παρότι οι ταξιδιώτες ελκύοντα από τις προσφορές, λίγοι καταφεύγουν απευθείας σε ιστοσελίδες προσφορών για να αντλήσουν έμπνευση ή να έχουν βοήθεια στα ταξίδια, δείχνοντας οτι οι ταξιδιώτες προσδοκούν ικανοποίηση και ασφάλεια από τις διακοπές περισσότερο από έναν γρήγορο τρόπο να εξοικονομήσουν χρήματα.

Τα online τουριστικά γραφεία όπως οι Booking.com, Expedia και Travelocity είναι οι πιο έμπιστες πηγές ταξιδίων για τους καταναλωτές (46%) και ακολουθούν τα τουριστικά γραφεία (32%).

Τα social media και η πολιτική κατάσταση ενός προορισμού μπορεί να έχουν μικρή επίδραση στην απόφαση για ταξίδια, όμως τα ειδικά ενδιαφέροντα και τα χόμπι επηρεάζουν την απόφαση αυτή στο 43% των ταξιδιωτών.

Η ασφάλεια, η σταθερότητα και η φιλικότητα του προορισμού έχουν αντίκτυπο επίσης στις επιλογές των ταξιδιωτών (36%), όπως και η περιπέτεια και οι δημιουργικές δραστηριότητες (30%). Η τοπική κουλτούρα και ιστορία καθώς και η γεωγραφία και ποικιλία που προσφέρει ο προορισμό επηρεάζουν το 29% των ταξιδιωτών.

Παρότι λίγοι ταξιδιώτες αναζητούν αποκλειστικά την περιπέτεια ή τα επαγγελματικά ταξίδια, οι περισσότεροι θεωρούν οτι το στυλ τους στις διακοπές χαρακτηρίζεται από έξυπνο σχεδιασμό (31%), ξεκούραστη νομαδική περιπλάνηση (25%) και αναζήτηση προσφορών (22%).