fbpx

Τι μας άφησαν τα 44 λεπτά αγωνίας του πιο φανταστικού αγώνα του Motogp

Τι μας άφησαν τα 44 λεπτά αγωνίας του πιο φανταστικού αγώνα του Motogp

«Στα τόσα χρόνια που αγωνίζομαι, δεν θυμάμαι Αγώνες σαν αυτόν, τουλάχιστον όχι στη MotoGP κατηγορία. Δεν είναι εύκολο να κάνεις τη διαφορά στο Assen, όπως και στο Phillip Island και γι’ αυτό σχηματίζονται γκρουπ οδηγών. Παλεύεις σαν να είσαι σε Αγώνα 125cc. Όταν είσαι εκεί ξέρεις ότι όλοι το διασκεδάζουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χαλαρώνεις» αυτά τα λόγια του Valentino Rossi δείχνουν τη μοναδικότητα του αγώνα που όσοι τον παρακολούθησαν πρέπει να αισθάνονται τυχεροί.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πως μπορείς να ανακαλύψεις πως θα χρησιμοποιείς σωστά τους καθρέφτες

 

Ήταν ένας αγώνας που δυστυχώς σπάνια βλέπουμε. Από τη στιγμή που έσβησαν τα κόκκινα φώτα της εκκίνησης και για 44 λεπτά, όσο διήρκεσε ο αγώνας του Assen όλα παιζόταν. 44 λεπτά που έδειξαν τη μαγεία του αθλήματος και έδωσαν το μάθημα σε όσους είναι οπαδιστές και συγκρίνουν το Motogp με το ποδόσφαιρο κάκιστου είδους της χώρας μας. Ένας φανταστικός αγώνας, με όλους τους αναβάτες να λειτουργούν τέλεια και να γεμίσουν ικανοποίηση τον κάθε έναν φίλαθλο.

Όλοι οι αναβάτες σε απόσταση δευτερολέπτου με τις εναλλαγές στη κορυφή να είναι τόσες πολλές που ο Δημήτρης Διατσίδης δεν προλάβαινε να τις μεταδώσει. Συνολικά περισσότερες από 80 προσπεράσεις έγιναν στον αγώνα του Assen της Ολλανδίας σε μια από τις γρηγορότερες πίστες του πρωταθλήματος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 12 βήματα για να πραγματοποιήσεις τα όνειρα σου

 

Φανταστικός ήταν ο Marquez που ξέχασε τα λάθη του και έτρεξε έναν τέλειο αγώνα. Επίσης φανταστικός ήταν και ο Rossi που αν και ο μεγαλύτερος σε ηλικία αναβάτης έπαιζε στις πρώτες θέσεις με την άτυχη στιγμή στη φάση με τον Dovi να τον βγάζει εκτός βάθρου.

Όπως και να έχει τόσο ο Marquez, όσο και ο Rossi παραμένουν πρώτοι στη κορυφή με τον Ισπανό να έχει ανοίξει λίγο τη μεταξύ τους διαφορά.

«Παλεύαμε… τον πέρασα στο τελευταίο εσάκι, αλλά είχε καλύτερη έξοδο και δοκίμασε στην πρώτη στροφή, εκεί που ένοιωθα δυνατός στα φρένα…. ουσιαστικά με έβγαλε εκτός. Ήταν επιθετική κίνηση, ναι, αλλά όπως άλλες 30 μέσα στον Αγώνα. Σίγουρα δεν ήταν έξυπνη από πλευράς στρατηγικής. Χωρίς αυτή την κίνηση, θα ήμασταν και οι δυο στο βάθρο αντί για την 4η και 5η θέση» είπε ο Rossi για την επίμαχη προσπέραση που του στοίχησε σίγουρα τους πολύτιμους βαθμούς και ίσως και τη νίκη.

Για την ιστορία τον αγώνα κέρδισε ο συνήθεις ύποπτος των …πτώσεων αλλά και των νικών, ο αναβάτης της Honda, Marc Marquez.

Οκτώ οδηγοί έδωσαν εκπληκτική μάχη, με φοβερές εναλλαγές σε όλες τις πρώτες θέσεις, με τους Lorenzo, Marquez, Rossi, Dovizioso, Vinales, Rins, Crutchlow & Zarco να μάχονται σώμα με σώμα και να κάνουν τις προβλέψεις αδύνατες για το τι θα γίνει μέχρι το τέλος.

Αρχικά ο Lorenzo φάνηκε να κρατά με δύναμη και το γνωστό του τρόπο την πρώτη θέση μέχρι τον 14ο από τους 26 γύρους του Αγώνα, αλλά έχασε σταδιακά θέσεις μετά τον 17ο γύρο και έμεινε τελικά 7ος.

Ο Dovizioso που ήταν μπροστά στον 18ο γύρο έχασε την πρωτοπορία από τον Vinales και στον 20ο γύρο από τον Marquez. O Rossi πέρασε πρώτος στον 21ο γύρο και από τον 22ο ο Marquez πήρε την πρωτοπορία και πάλι με τους Rossi & Dovi να έχουν μια δύσκολη στιγμή στον 25ο γύρο και από τη μάχη της 2ης θέσης να τους περιορίζει στη μάχη της 4ης & 5ης.

Εκείνη τη στιγμή πέρασαν μπροστά τους οι Rins & Vinales που έδωσαν τη μάχη μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, με νικητή τον οδηγό της Suzuki. O Marquez εντωμεταξύ με το συμβάν πίσω του έκανε 2 άνετους γύρους στο τέλος, χωρίς η τελική διαφορά των 2.2” να δείχνει την πραγματική εικόνα του Αγώνα.

Ο Zarco και αυτός στα τελευταία στάδια έμεινε πίσω και τερμάτισε 8ος, ενώ λίγο έλειψε να χάσει και από τον Alvaro Bautista που έκανε έναν ακόμη καλό αγώνα, στην προσπάθειά του να παραμείνει στο MotoGP, εάν τελικά ο Dani Pedrosa (που τερμάτισε μόλις 15ος) δεν συνεχίσει με τη δορυφορική ομάδα της Yamaha. O Jack Miller πήρε την 10η θέση, σε ένα μέτριο για τον ίδιο αγώνα.

Επόμενος αγώνας, 15 Ιουλίου, το gp της Γερμανίας.