10 τροφές που σε κάνουν να δείχνεις 10 χρόνια νεώτερος

10 τροφές που σε κάνουν να δείχνεις 10 χρόνια νεώτερος

Από τα 30 χρόνια και μετά αρχίζουν να εμφανίζονται οι πρώτες ρυτίδες στον άντρα. Το σώμα μας δεν είναι σε θέση να παράγει αρκετό κολλαγόνο, μια πρωτεΐνη που κρατά το δέρμα ενυδατωμένο και ομαλό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτό είναι το καλό που σου κάνουν τα μανιτάρια τον χειμώνα!

 

Αντί λοιπόν να αρχίσεις τα αντιγηραντικά προϊόντα όπως οι κυρίες, μπορείς απλώς να προσαρμόσεις τη διατροφή σου με τροφές που θα σε βοηθήσουν να δείχνεις νεώτερος, προστατεύοντας το δέρμα.

Αυτή είναι η λίστα με 10 τρόφιμα που θα πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να δείχνεις 10 χρόνια νεώτερος:

 

 

  1. Αβοκάντο

Ο καρπός είναι εξαιρετικά πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά και χρησιμοποιείται ευρέως στις βιομηχανίες τροφίμων και καλλυντικών. Το αβοκάντο είναι ένα από τα βασικά συστατικά των περισσότερων προϊόντων φροντίδας του δέρματος. Περιέχει πολυυδροξυλιωμένες λιπαρές αλκοόλες που προστατεύουν το δέρμα σας από τις επιβλαβείς ηλιακές ακτίνες. Ο καρπός είναι επίσης πλούσιος σε μονοακόρεστα λιπαρά και αντιοξειδωτικά όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, υγιές καρδιά και λίγες βιταμίνες και μέταλλα που διατηρούν το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό.

 

 

  1. Μούρα

Οι αντιγηραντικές ιδιότητές τους θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις μια νεανική εμφάνιση ακόμα και στην τρίτη ηλικία. Είναι εξαιρετικά πλούσια σε αντιοξειδωτικά που εμποδίζουν το δέρμα από διάφορους τύπους κυτταρικών βλαβών. Τα μούρα περιέχουν επίσης θρεπτικά συστατικά όπως η βιταμίνη C και το E, τα οποία καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν γραμμές και ρυτίδες.

 

 

  1. Πράσινο Τσάι

Αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι μπορεί να μην γνωρίζουν είναι ότι το πράσινο τσάι είναι επίσης πλούσιο σε αντιοξειδωτικά συστατικά. Αυτά τα συστατικά προστατεύουν το δέρμα σας από τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούν βλάβες. Συγκεκριμένα, το πράσινο τσάι είναι υψηλό σε πολυφαινόλη η οποία ως αντιοξειδωτικό που προάγει τα επίπεδα κολλαγόνου για να διατηρήσει ένα υγιές και νεανικό δέρμα.

 

 

  1. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, περιέχουν λιπαρά ωμέγα-3 που είναι εξαιρετικά χρήσιμα στη θεραπεία και την πρόληψη φλεγμονής και βλάβης του δέρματος που προκαλείται από την έκθεση στον ήλιο. Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν επίσης ένα ισχυρό καροτενοειδές αντιοξειδωτικό που ονομάζεται ασταξανθίνη που βελτιώνει τα επίπεδα κολλαγόνου στο σώμα, αυξάνοντας έτσι την ελαστικότητα και την ενυδάτωση του δέρματος. Οι σαρδέλες, ο τόνος, το σκουμπρί και ο άγριος σολομός είναι μερικά από τα λιπαρά ψάρια που περιέχουν υψηλά επίπεδα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

 

 

  1. Σκόρδο

Περιέχει ισχυρές ενώσεις που σκοτώνουν τις περισσότερες από τις λοιμώξεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένου του δέρματος. Οι βακτηριοκτόνες και μυκητοκτόνες ιδιότητες του καθιστούν μια τέλεια αντιγηραντική superfood.

 

 

  1. Λινόσποροι

Αυτοί οι σπόροι παρέχουν εκπληκτικά οφέλη για την υγεία στο σώμα που περιλαμβάνει το δέρμα. Περιέχουν ειδικό ωμέγα-3 λιπαρό οξύ που ονομάζεται ALA, το οποίο προστατεύει το δέρμα από τις επιβλαβείς ηλιακές ακτινοβολίες. Το ALA προστατεύει επίσης το δέρμα από οποιεσδήποτε άλλες βλάβες του δέρματος που σχετίζονται με τον ήλιο και οι οποίες συνήθως επιταχύνουν τη γήρανση του δέρματος.

 

 

  1. Κουρκουμάς

Γνωστός για την υψηλή περιεκτικότητά του σε θρεπτικά συστατικά, καθιστώντας το μεταξύ των πιο περιζήτητων superfoods. Ο κουρκουμάς περιέχει αντιοξειδωτικά που καθαρίσουν  από τις ελεύθερες ρίζες και άλλα κακά στοιχεία στο σώμα. Οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του σε συνδυασμό με τα αντιοξειδωτικά καθιστούν μια τέλεια αντιγηραντική τροφή.

 

 

  1. Αμυγδαλέλαιο

Είναι ένα από τα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τρόφιμα καθώς περιέχει υγιή λίπη, πρωτεΐνες και ορισμένες βιταμίνες που κρατούν το δέρμα ενυδατωμένο και απαλό. Μεταξύ των βασικών βιταμινών είναι η βιταμίνη Ε. Τα αμύγδαλα είναι επίσης πλούσια σε αντιοξειδωτικά και έτσι βοηθούν το σώμα να απαλλαγεί από τις ελεύθερες ρίζες που βλάπτουν το δέρμα.

 

 

  1. Όσπρια

Τα όσπρια είναι τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, καθώς περιέχουν σημαντικές ποσότητες πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης -βασικό δομικό συστατικό του οργανισμού μας- αλλά και υδατανθράκων βραδείας απορρόφησης – συστατικό που μας χαρίζει άφθονη ενέργεια. Εχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν την ομαλή λειτουργία του εντέρου και συμβάλλουν στον καλύτερο έλεγχο της χοληστερίνης. Για το λόγο αυτό, άλλωστε, βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής. Η κατανάλωσή τους μας εφοδιάζει με βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος, με σίδηρο απαραίτητο στην αιμοποίηση, φυλλικό οξύ, κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, ψευδάργυρο, με σημαντικά ιχνοστοιχεία για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, αλλά και χαμηλή ποσότητα κορεσμένων λιπαρών. Πολλές έρευνες δίνουν στα όσπρια ιδιαίτερα προστατευτικό ρόλο για ασθένειες όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα και μορφές καρκίνων, λόγω των πολύτιμων αντιοξειδωτικών, κυρίως φλαβονοειδών, που περιέχουν. Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης τους τα καθιστά εξαιρετική επιλογή για τη ρύθμιση του σακχάρου του αίματος.

 

 

  1. Λαχανικά

Τα πιο θρεπτικά λαχανικά, όπως το μπρόκολο, οι ντομάτες, τα καρότα, τα πράσινα φύλλα. Αυτά τα τρόφιμα είναι πλούσια σε αντιγηραντικούς παράγοντες. Συγκεκριμένα, τα λαχανικά περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία του δέρματος από ζημιές. Τα περισσότερα λαχανικά είναι πλούσια σε β-καροτένιο, ένα ισχυρό καροτενοειδές που προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες και την ακτινοβολία του επιβλαβούς ήλιου. Η προσθήκη περισσότερων πράσινων και κίτρινων λαχανικών θα ενισχύσει την ελαστικότητα του δέρματος.