#10072018

#10072018

  • Το να τρως αργά δεν σου επιτρέπει μόνο να απολαύσεις την γεύση του φαγητού σου. Με αυτόν τον τρόπο δίνεις στον οργανισμό σου την δυνατότητα να επεξεργαστεί πιο ομαλά την τροφή που προσλαμβάνει. Σύμφωνα με μελέτες, τα άτομα που τρώνε «αστραπιαία» τείνουν να έχουν αύξηση στο βάρος τους, σε αντίθεση με τα άτομα που τρώνε με κανονικό ή αργό ρυθμό. Η δεύτερη κατηγορία έχει, μάλιστα, την τάση να τρώει λιγότερο. Η όρεξή σου είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις ορμόνες του οργανισμού.
  • Είσαι παντρεμένος ή συζείς πολύ καιρό με την ίδια κοπέλα και είναι φυσικό η σχέση να περνάει τα πάνω και τα κάτω της. Όταν εμφανίζονται οι άσχημες στιγμές, μπορεί να μπούμε στον πειρασμό να περιμένουμε απλά να περάσουν και να υποθέσουμε ότι αυτό θα γίνει χωρίς να δημιουργήσει κάποια πληγή στη σχέση μας. Οι ψυχοθεραπευτές, ωστόσο, συμβουλεύουν να ακολουθούμε την αντίθετη στρατηγική.
  • το τρέξιμο στην άμμο αποτελεί μια πολύ δυνατή προπόνηση και στην Ελλάδα έχουμε πολλές όμορφες παραλίες. Η προπόνηση στην άμμο είναι περισσότερο αποδοτική τόσο που τρέχεις τον μισό χρόνο, απ΄ ότι σε ταρτάν, διάδρομο, χόρτο ή χώμα. Ωστόσο η προπόνηση στην άμμο κρύβει και …παγίδες που αν δεν προσέξει κάποιος θα βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
  • Προβλήματα στο μυαλό και στη μνήμη αντιμετωπίζουν όσοι εργάζονται σκληρά και φυσικά πολλές ώρες την εβδομάδα. Αυτό ανακάλυψαν Φιλανδοί επιστήμονες σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Βρετανία. Οι επιστήμονες εξέτασαν 2.214 δημόσιους υπάλληλους και διαπίστωσε ότι όσοι εργαζόταν περισσότερο από 55 ώρες την εβδομάδα παρουσίασαν μειωμένες νοητικές επιδόσεις σε σχέση με άλλους που ακολουθούσαν κανονικό ωράριο.