#31082018

#31082018

  • Τα μπάνια και η επαφή με το θαλασσινό νερό βοηθούν στη βελτίωση της αναπνευστικής λειτουργίας και ανοίγουν την αναπνευστική δίοδο.
  • Είναι σημαντικό να μάθετε πώς να σφίγγετε τη σωστή γροθιά σας, αφού μπορεί να αναγκαστείτε να πολεμήσετε για τη ζωή σας. Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να μάθετε αυτό είναι να σας βοηθήσει να πάρετε τη μέγιστη δύναμη που δημιουργείται στην πρώτη γροθιά ένα χτύπημα. Μην εκθέτετε τον αντίχειρά σας και μην τον κρύβετε κάτω από το δάχτυλό σας. Ο αντίχειρας πρέπει πάντα να διπλώνει απλώς. Αυτό βοηθά στην αποφυγή σοβαρών τραυματισμών κατά τη διάτρηση της δύναμης της γροθιάς.
  • Πριν από την προπόνηση σας μια εκτεταμένη ρουτίνα προθέρμανσης και τεντώματος θα προετοιμάσει πλήρως το σώμα σας για άσκηση και θα μειώσει τα αποτελέσματα του DOMs . Πάρτε το χρόνο για να εκτελέσετε απαλά δυναμικά τεντώματα [που περιλαμβάνουν κίνηση] πριν από τη γυμναστική σας και ακολουθήστε με στατικά τεντώματα [τεντωθείτε και παραμείνετε] Η ταλάντευση των ποδιών σας και το χαλαρό περπάτημα είναι δύο παραδείγματα δυναμικών τεντώσεων.
  • Το μασάζ είναι μια εξαιρετική θεραπεία για τους πονεμένους μύες. Προσθέτει μάλιστα ότι αν ο πόνος στους μύες σας είναι πραγματικά επώδυνος μετά από μια σκληρή προπόνησηη σκέψη κάποιος να σας αγγίζει μπορεί να σας κάνει να φωνάξετε. Εάν συμβαίνει αυτότο αυτο-μασάζ μπορεί να είναι μια καλύτερη ανακούφιση των μυών»,» ώστε να μπορείτε να ελέγχετε την πίεση