5 ασκήσεις paddling με ιμάντες που θα σε κάνουν «πέτρα» (Video)

5 ασκήσεις paddling με ιμάντες που θα σε κάνουν «πέτρα» (Video)

Το βασικό πλεονέκτημα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι ότι μπορεί ο καθένας να γυμνάσει όλο το σώμα με όποια ένταση θέλει, οπουδήποτε κι αν βρίσκεται. Το σύστημα προσαρμόζεται σε ένα σταθερό σημείο, περιλαμβάνει δύο ιμάντες με λαβές για χέρια και πόδια, έτσι ώστε να εκτελούνται πολλοί και διαφορετικοί συνδυασμοί ασκήσεων.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι λόγοι που θα σε οδηγήσουν στο …σχοινάκι! (Video)

 

Με τους ιμάντες μπορείς να εκμεταλλευτείς  το βάρος του σώματός και αλλάζοντας την κλίση του να αυξήσουμε ή να μειώσουμε την επιβάρυνση. Ίσως το »βάρος του σώματός» να μην σας φαίνεται αρκετό, αλλά…για σκεφτείτε  λιγάκι….υπάρχει κάποια άσκηση στο γυμναστήριο στην οποία να σηκώνετε τα κιλά σας;  Για τους περισσότερους μάλλον όχι.

 

 

Μια ακόμη πολύ σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με τις κλασικές-γνωστές μεθόδους άσκησης είναι η λειτουργική προπόνηση (functional training). Οι ασκήσεις πλησιάζουν τις καθημερινές κινήσεις του ανθρωπινου σώματος, γίνονται στις τρεις διαστάσεις, με αποτέλεσμα να παίρνουν μέρος περισσότερες της μιας μυικές ομάδες κι έτσι η προπόνηση να γίνεται πιο αποτελεσματική.

Οι ασκήσεις είναι απλές ή πιο σύνθετες και η ποικιλία τους μεγάλη. Υπάρχουν σχεδόν 300 διαφορετικές ασκήσεις με αποτέλεσμα αφενός ο ασκούμενος να μην πλήττει και αφετέρου το σώμα του να αποδίδει καλύτερα.

Ένας αρχάριος χρειάζεταιι οπωσδήποτε την επίβλεψη γυμναστή, ενώ για έναν έμπειρο ασκούμενο τα πράγματα είναι πιο εύκολα.