5 τρόποι να έχεις μνήμη …ξυράφι

5 τρόποι να έχεις μνήμη …ξυράφι

Ξεχνάς εύκολα; Μήπως δεν θυμάσαι το βράδυ τι έφαγε το μεσημέρι. Αν ναι τότε πρέπει να καταφέρεις να βελτιώσεις τη μνήμη σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πόσο καλό σου κάνει το σταφύλι, εκτός από το να το πίνεις ως κρασί!

 

Τρόποι για τη βελτίωση της μνήμης υπάρχουν πολλοί, όμως πέντε είναι οι βασικότεροι και δεν ποιοι είναι:

  1. Παίξε εγκεφαλικά παιχνίδια

Τα λεγόμενα εγκεφαλικά παιχνίδια δηλαδή παιχνίδια ερωτήσεων ή γνώσεων είναι αυτά που γυμνάζουν και ακονίζουν το μυαλό. Όπως και οι μυς του σώματος έτσι και το μυαλό σου θέλει προπόνηση. Μη χάνεις λοιπόν ευκαιρία να παίξεις  με τη παρέα σου ή μόνος ακόμα κάποιο «εγκεφαλικό παιχνίδι».

  1. Κοιμήσου σωστά

Σύμφωνα με ένα άρθρο του Δρ Τζόζεφ Μέρκολα, φυσικού εμπειρογνώμονα στον τομέα της υγείας, ο καλός ύπνος μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της μνήμης. Κοιμήσου μέχρι και εννιά ώρες την ημέρα και κάνε τον εγκέφαλο σου να αποφορτιστεί και να ανακτήσει δυνάμεις και μνήμη.

  1. Βάλε στη διατροφή σου τρόφιμα που ενισχύουν τον εγκέφαλο

Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά όπως το σέλινο, το μπρόκολο και τα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία της υγείας του εγκεφάλου και ακόμη και στην προώθηση της παραγωγής νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Επιπλέον, η αποφυγή των ζαχαρούχων και υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες τροφές μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πρόληψη προβλημάτων μνήμης. Ακόμα βοηθάει το λάδι, το ιχθυέλαιο και το έλαιο καρύδας.

  1. Ασκήσου

Η άσκηση όχι μόνο μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη συνολική σας φυσική κατάσταση, αλλά και τη διανοητική σας ικανότητα. Όπως λένε οι ειδικοί, οι φυσικές δραστηριότητες τονώνουν τη κυκλοφορία του αίματός είναι καλές στον εγκέφαλο.

  1. Απέφυγε το άγχος

Το άγχος είναι ένας από τους χειρότερους εχθρούς του εγκεφάλου, καθώς μπορεί να βλάψει τα εγκεφαλικά κύτταρα που μπορούν να επηρεάσουν τη γνωστική λειτουργία συμπεριλαμβανομένης της απώλειας μνήμης. Φρόντισε να είσαι χαλαρός και να διώξεις το στρες από πάνω σου.