5 τρόποι να ξεπεράσεις τις φοβίες του γυμναστηρίου

5 τρόποι να ξεπεράσεις τις φοβίες του γυμναστηρίου

«Πως θα πάω γυμναστήριο, θα με δούνε και θα γελάνε» είναι μια ατάκα που την λένε όσοι φοβούνται να περάσουν το κατώφλι ενός γυμναστηρίου και δεν φοβούνται τον κόπο ή τη κούραση αλλά τους …άλλους.

Ο φόβος έγκειται στο ότι οι υπόλοιποι θα τις κρίνουν για το πως κάνουν γυμναστική, για το αν χρησιμοποιούν σωστά τα μηχανήματα και αν κάνουν τις ασκήσεις σωστά ή λάθος.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η γυμναστική στο σπίτι

 

Αυτός, όμως, ο φόβος δεν έχει λογική βάση και υπάρχουν απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις, αν φοβάσαι και εσύ μη σε κρίνουν οι υπόλοιποι στο γυμναστήριο, για να ξεπεράσεις τη φοβία αυτή και να μπορείς να απολαύσεις την άσκηση σου.

Δες τι μπορείς να κάνεις:

 

 

  1. Σχεδίασε την προπόνηση σου

Πολλές φορές, όταν περιπλανιέσαι ασκόπως στο γυμναστήριο, ψάχνοντας την επόμενη άσκηση που θα κάνεις, μπορεί να νιώσεις άβολα και πως όλα τα βλέμματα είναι πάνω σου.

Για να αποφύγεις αυτή τη κατάσταση, λοιπόν, σχεδίασε από πριν με λεπτομέρεια το πρόγραμμα της προπόνησης σου για να έχουν μία σειρά οι κινήσεις σου.

 

 

  1. Στήσε τις βάσεις από το σπίτι

Λύσεις υπάρχουν για όλα. Αν δε μπορείς να ξεπεράσεις το αίσθημα πως ο «προβολέας» στο γυμναστήριο είναι στραμμένος επάνω σου, τότε μπορείς να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό ή κάποιο app γυμναστικής και να αρχίσεις να αθλείσαι στον χώρο σου. Έτσι μόλις είσαι έτοιμος, δηλαδή έχεις χτίσει μέρος του σώματος που θέλεις, μπορείς να αποβάλεις τον φόβο και να πας γυμναστήριο.

 

 

  1. Μάθε πως λειτουργούν τα όργανα

Τα όργανα απο γυμναστήριο σε γυμναστήριο διαφέρουν. Πριν σταθείς αμήχανα πάνω απο ένα όργανο προσπαθώντας να καταλάβεις πως λειτουργεί, ρώτα τον γυμναστή σου για κάθε όργανο που σε ενδιαφέρει και νιώσε άνετα με τα όργανα του γυμναστηρίου.

 

 

  1. Πήγαινε σε ομαδικά προγράμματα

Όταν σου δίνουν σαφείς οδηγίες, όλα είναι πιο εύκολα. Προτίμησε ομαδικά προγράμματα, στα οποία ο γυμναστής δίνει μονίμως την κατεύθυνση και ξέρεις και εσύ τι να κάνεις.

Αν νιώθεις άβολα με τους υπόλοιπους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τις πρώτες μέρες μπορείς να σταθείς στις πίσω σειρές.

 

 

  1. Θυμήσου τον στόχο σου

Ο καθένας είναι στο γυμναστήριο για να κάνει τη δουλειά του. Το ίδιο πρέπει να κάνεις και εσύ. Δεν έχει καμία σημασία το πως μπορεί να σε κοιτάξει ο καθένας ή το αν θα σε κρίνει. Επικεντρώσου στην προπόνηση σου για να πετύχεις τον σκοπό σου.