5 super tips για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα στο μέγιστο

5 super tips για να αυξήσεις τη μυϊκή σου μάζα στο μέγιστο

Από την ώρα που ξυπνάς μπορείς να αρχίζεις να χτίζεις τη μυϊκή σου μάζα, πριν πας στο γυμναστήριο για προπόνηση.

Το πρωινό φαίνεται ότι είναι η κατάλληλη ώρα αφού όταν ξυπνάς οι μυς σου βρίσκονται υπό …επίθεση με το σώμα να «πεινάει» και να «τρώει» ουσιαστικά από τη δική του μυϊκή μάζα και είναι λογικό αφού είσαι νηστικός όλη νύκτα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάλλον είναι καιρός να αρχίσεις να …πονάς με super set!

 

Δες λοιπόν τι μπορείς να κάνεις για να αποκτήσεις δυνατούς μυς από το πρωί:

 

  1. Φάε μια πρωτεΐνη γρήγορης πέψης

Για να τροφοδοτήσετε τον εγκέφαλό σας, το σώμα σας μετατρέπει τα αμινοξέα από τους μυς σας σε γλυκόζη. Ωστόσο, ο ταχύτερος τρόπος για να σταματήσετε αυτή τη διαδικασία είναι να κατεβάζετε μια πρωτεΐνη ταχείας πέψης όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Δεν υπάρχει ταχύτερη πρωτεΐνη πέψης από τον ορό γάλακτος, οπότε φροντίστε ευθύς αμέσως να πίνετε 20 γραμμάρια – μέσα σε λίγα λεπτά θα σταματήσει η διάσπαση των μυών και θα ξεκινήσει η οικοδόμησή τους.

 

  1. Βάλε 5-10 γραμμάρια BCAAS στο γάλα!

Θα μπορούσατε επίσης να προσθέσετε 5-10 γραμμάρια αμινοξέων διακλαδισμένης αλυσίδας (BCAAs) στο γάλα. Τα BCAA αναφέρονται στα τρία αμινοξέα, τη λευκίνη, την ισολευκίνη και τη βαλίνη, τα οποία είναι τα πιο κρίσιμα αμινοξέα για την ανάπτυξη των μυών. Δεδομένου ότι αυτά τα αμινοξέα απορροφώνται σχεδόν αμέσως μόλις καταναλωθούν, θα φτάσουν γρήγορα στους μυς σας για να σταματήσουν τον καταβολισμό των μυών και να ενεργοποιήσουν τον αναβολικό διακόπτη.

 

  1. Πάρε 2-3 γραμμάρια καρνιτίνης

Τα καλά νέα για το πρωί είναι ότι τα επίπεδα τεστοστερόνης είναι τα υψηλότερα της ημέρας και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Για να μεγιστοποιήσετε τα αναβολικά αποτελέσματα τεστοστερόνης, πάρτε 2-3 γραμμάρια καρνιτίνης για να αυξήσετε τον αριθμό των υποδοχέων για τεστοστερόνη μέσα στα μυϊκά κύτταρα.

 

  1. Κόψε την πρωινή δόση καφεΐνης

Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι ο καφές με καφεΐνη διατηρεί τα επίπεδα κορτιζόλης υψηλά το πρωί, ενώ ακόμη και ο ντεκαφεϊνέ τα κρατάει ελαφρώς υψηλότερα από το πόσιμο νερό. Η καφεΐνη μπορεί να αλληλεπιδράσει με άλλες χημικές ουσίες στον καφέ για να διατηρήσει τα επίπεδα κορτιζόλης αυξημένα, πράγμα που θα αυξήσει την καταστροφή των μυών. Λαμβάνοντας ένα συμπλήρωμα καφεΐνης μπορεί να σας δώσει το πρωινό… ταρακούνημα που χρειάζεστε χωρίς να κρατάτε την κορτιζόλη τόσο υψηλή.

 

  1. Πάρε μια πολυβιταμίνη

Σκεφτείτε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα μείγμα πολυβιταμινών / μεταλλικών στοιχείων. Οι έρευνες δείχνουν ότι η έντονη προπόνηση μπορεί να εξαντλήσει τα βασικά μικροθρεπτικά συστατικά, με αποτέλεσμα στη συνέχεια να επιβραδύνεται η ανάπτυξη των μυών και της δύναμης. Ένα καλό μείγμα θα καλύψει όλες τις βάσεις σας.