5 tips για να κρατήσεις σταθερά τα κιλά σου, στις διακοπές

5 tips για να κρατήσεις σταθερά τα κιλά σου, στις διακοπές

Διακοπές σημαίνει ξεκούραση και χαλάρωση. Δεν σημαίνει προπόνηση αλλά σημαίνει φαγητό ποτό και διασκέδαση! Πέρσι έβαλες κιλά και έτρεχες μετά στο γυμναστήριο να τα χάσεις. Φέτος κάνε το διαφορετικό χωρίς να στερηθείς τη διασκέδαση και το φαγητό  μείνε δηλαδή σταθερός στα κιλά σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτοί είναι οι 9 μύθοι της …παραλίας και της …πισίνας για το μαύρισμα

 

Σκέψου ότι η φύση των διακοπών σε βοηθάει. Εκτός από τη χαλάρωση έχει και παιχνίδια στη παραλία καμιά εξόρμηση και άλλες δράσεις όπως το σεξ που χωρίς να το καταλάβεις λειτουργούν ως υποκατάστατο της προπόνησης.

Σκέψου ακόμα τα εξής:

  1. Η ζέστη μειώνει την όρεξη και σε βοηθάει να πίνεις περισσότερο νερό.
  2. Είσαι όλη μέρα στο δρόμο και δεν προλαβαίνεις να φας
  3. Έχεις περισσότερες ευκαιρίες για φυσική δραστηριότητα είτε στην παραλία είτε βρίσκοντας λίγο χρόνο για περπάτημα
  4. Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι περισσότερο γευστικά και μπορούν να αποτελέσουν ακόμα και γεύμα κανονικό.

Αν προσέξεις λίγο στα γεύματα χωρίς να στερηθείς τότε θα διατηρήσεις τα κιλά σου και ίσως και να χάσεις. Δες τι μπορείς να κάνεις:

  1. Φάε καλό πρωινό!

Αν είσαι σε ξενοδοχείο φάε ένα καλό πρωινό. Γάλα με δημητριακά ή αυγά είναι ότι πρέπει για να σε κρατήσουν. Αν είσαι σε δωμάτιο μπορείς να φας τα ίδια ή τυρόπιτα ή κάποιο σάντουιτς. Μπορείς να έχεις μαζί σου μπάρες δημητριακών που είναι ότι πρέπει για πρωινό!

  1. Στην παραλία

Ξέχνα τα πατατάκια και αν θέλεις ένα σνακ με την μπύρα σου προτίμησε ένα κλαμπ σάντουιτς που θα λειτουργήσει και ως γεύμα αν μείνεις για ώρες στην παραλία. Πιες τον καφέ σκέτο ή με ζαχαρίνη και αν θέλεις να αποφύγεις τις μπύρες δοκίμασε χυμό ή μοχίτο!

  1. Δοκίμασε τους μεζέδες

Αν δεν θέλεις να φας μεσημεριανό μια καλή επιλογή είναι να πιείς ένα ουζάκι! Απέφυγε τα βουτηχτά μύδια που θα σε παρασύρουν στις βούτες με ψωμί. Φάε χταπόδι, καλαμάρι στη σχάρα, μυδοπίλαφο και γενικά απέφυγε τους μεζέδες με πολλά τυριά και ζουμιά! Προτίμησε σαλάτα όπως χόρτα ή αγγουροντομάτα ή ψητά λαχανικά.

  1. Το μεσημεριανό

Αν προτιμάς το μεσημεριανό φαγητό που συνήθως γίνεται προς το απόγευμα επέλεξε ψητό με σαλάτα. Το ψητό μπορεί να είναι άπαχο κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ή θαλασσινά.  Απέφυγε τα μαγειρευτά φαγητά που είναι ιδιαιτέρως λιπαρά και τα τηγανητά επιβαρύνουν πολύ το θερμιδικό άθροισμα της ημέρας

  1. Βραδινό

Απέφυγε όσο μπορείς πίτσα ή κρέπα για βραδινό. Προτίμησε σουβλάκι. Αν καθίσεις για δείπνο τότε προτίμησε μια σαλάτα και ένα κυρίως πιάτο ψημένο στα κάρβουνα!