6 σημεία σου δείχνουν πόσο outdoor – fitness μπορεί να είσαι

6 σημεία σου δείχνουν πόσο outdoor – fitness μπορεί να είσαι

Μερικοί το έχουν μέσα τους και δεν το ξέρουν. Άλλοι πάλι το ξέρουν αλλά δεν έχουν χρόνο και βολεύονται με το γυμναστήριο ή όποια άλλη indoor προπόνηση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η πιο δυνατή outdoor προπόνηση που μπορείς να κάνεις

 

Άραγε πόσο ξέρεις αν πράγματι σου αρέσει η outdoor προπόνηση ή απλά την κάνεις επειδή συμπληρώνει σωστά το προπονητικό πρόγραμμα της βδομάδας;

  1. Αν βαριέσαι το τρέξιμο χωρίς …τηλεόραση

Αν στο τρέξιμο έξω είτε σε πάρκο είτε σε στάδιο σε κάνει να βαριέσαι αφάνταστα τότε δεν είσαι και πολύ τύπος του outdoor. Σε αντίθεση αν σου αρέσει το τρέξιμο στο διάδρομο βλέποντας τηλεόραση και μιλώντας με φίλους τότε είσαι κλασσικός τύπος των γυμναστηρίων.

  1. Αν δεν βρίσκεις τι ασκήσεις θα κάνεις

Αν στην outdoor προπόνηση δεν βρίσκεις κάτι να κάνεις ασκήσεις και περιορίζεσαι μόνο στις κλασσικές κάμψεις. Αν δηλαδή δεν βρίσκεις ούτε ένα παγκάκι ή ένα δένδρο να εκμεταλλευτείς για να κάνεις ασκήσεις  τότε δεν είσαι τύπος του outdoor. Αντίθετα είσαι ο τύπος που βολεύεται με τα μηχανήματα ή τα βάρη του γυμναστηρίου που είναι τακτοποιημένα και στη θέση τους να σε περιμένουν.

  1. Αν δεν αντέχεις τις …ακραίες θερμοκρασίες

Ανάλογα με την εποχή αν κρυώνεις πολύ τον χειμώνα ή ζεσταίνεσαι αφόρητα το καλοκαίρι και δεν μπορείς τον ήλιο τότε δεν είσαι τύπος του outdoor. Θέλεις τη σταθερή θερμοκρασία του γυμναστηρίου για να αισθάνεσαι καλά.

  1. Αν θες να είσαι πάντα… στεγνός

Αν είσαι από τους τύπους που με την πρώτη ψιχάλα ανοίγουν ομπρέλα τότε δεν είσαι τύπος του outdoor. Αν πάλι είσαι από εκείνους που δεν δίνουν σημασία αν πέφτουν …κουβάδες με νερό από τον ουρανό και δεν σε ενδιαφέρει αν γίνεις μουσκίδι τότε είσαι περισσότερο τύπος της outdoor προπόνησης.

  1. Αν είσαι …αρρωστιάρης

Αν είσαι από τους ανθρώπους που αρρωσταίνουν με το παραμικρό αεράκι ή την αλλαγή της θερμοκρασίας τότε δεν είσαι τύπος του έξω αλλά του ελεγχόμενου περιβάλλοντος του γυμναστηρίου.

  1. Αν είσαι πολύ …τακτικός!

Αν είσαι τύπος που θέλεις όλα να τα κάνεις σωστά και μετρημένα  τότε μπορεί να μη σου αρέσει και πολύ η outdoor προπόνηση αλλά την εντάσσεις στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα σου τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα γιατί ξέρεις ότι σου κάνει καλό.