9+1 tips για να ξυπνάς άνετα και σχετικά …ευχάριστα το πρωί

9+1 tips για να ξυπνάς άνετα και σχετικά …ευχάριστα το πρωί

Το πρωινό ξύπνημα είναι το χειρότερο για πολλούς! Υπάρχουν βέβαια άνθρωποι που το χαίρονται, ωστόσο οι περισσότεροι το μισούν. Αποτέλεσμα να μην ξυπνάς το πρωί είναι να αργείς για τη δουλειά και να παραλείπεις το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας που είναι το πρωινό. Δες λοιπόν τι μπορεί να κάνεις για να ξυπνάς το πρωί!

Το πρωινό ξύπνημα είναι σημαντικό και για τη διάθεση, έρευνες έχουν δείξει πως όσοι ξυπνάνε κανονικά το πρωί είναι πιο χαρούμενοι, υγιείς και παραγωγικοί στη διάρκεια της ημέρας. Είναι πολύ φυσιολογικό να σου φαίνεται ακατόρθωτο να ξεκινήσεις την ημέρα σου πολύ νωρίς, τύπου 7 η ώρα, αλλά εάν βάλεις τον εαυτό σου σε ένα υγιές πρόγραμμα θα δεις πως θα αλλάξει η διάθεσή σου εν καιρώ.

Δες τι κάνεις:

  1. Στρώσε με τέτοιο τρόπο το πρόγραμμα σου ώστε να καταφέρνεις να κοιμάσαι τουλάχιστον οκτώ ώρες!
  2. Μην ξενυχτάς μετά τις 11 στο Facebook και στα άλλα social media.
  3. Μην κοιμάσαι στον καναπέ με ανοικτή την τηλεόραση.
  4. Κλείσε την τηλεόραση της κρεβατοκάμαρας, μόλις νιώσεις να σε παίρνει ο ύπνος. Το φως και οι ήχος μπερδεύουν το βιολογικό σου ρολόι και έτσι δεν ξυπνάς ποτέ στην ώρα σου και έχεις και νεύρα.
  5. Φρόντισε να έχεις μια συγκεκριμένη ώρα που πας για ύπνο και να την τηρείς.
  6. Καθιέρωσε ένα χαλαρωτικό μπάνιο πριν πας για ύπνο.
  7. Το πρωί άσε το ξυπνητήρι να χτυπά και μην πατάς το snooze. Για να το κάνεις αυτό άστο πιο μακριά από εκεί που φτάνεις.
  8. Μην κλείνεις τελείως τα παντζούρια. Άσε να μπει το φως της μέρας, θα σε βοηθήσει να ξυπνήσεις.
  9. Όταν ακούσεις το ξυπνητήρι μην πεις το «μαγικό» πέντε λεπτά ακόμα… γιατί θα κοιμηθείς άλλη μία ώρα! Σήκω αμέσως όσο και να μην το θέλεις.
  10. Επιβράβευσε τον εαυτό σου. Φτιάξε φανταστικό πρωινό, πιες καφέ ή αφιέρωσε 15′ στην πρωινή σου γυμναστική. Όταν ξέρεις πως όταν ξυπνήσεις θα έχεις να φας ένα τέλειο πρωινό και χαλαρά, θα περιμένεις να ξυπνήσεις και θα είσαι πιο ευδιάθετος!