Nissan GT-R: Ακόμα πιο high tech και με τετρακίνηση

Nissan GT-R: Ακόμα πιο high tech και με τετρακίνηση

To Nissan GT-R είναι ένα από τα πιο εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα και ένα από τα μακροβιότερα, μιας και η τρέχουσα γενιά του έχει ήδη συμπληρώσει τα 11 χρόνια παρουσίας, καθώς παρουσιάστηκε το 2007.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 5 λάθη που μπορεί να κάνεις με τον κλιματισμό στο αυτοκίνητο σου

Και φυσικά θα συνεχίσει ακάθεκτη, με μικρές βελτιώσεις, αυξήσεις της απόδοσης και αρκετές ειδικές εκδόσεις μέχρι το 2020 τουλάχιστον, μιας και πιο πριν ο διάδοχος του δεν θα είναι έτοιμος.

 

 

Η αντικατάσταση ενός τέτοιου μοντέλου δεν είναι βέβαια και ότι πιο εύκολο για μηχανικούς και σχεδιαστές και η φημολογία έχει ξεκινήσει όχι εδώ και μερικούς μήνες αλλά εδώ και δύο τρία χρόνια. Στο φετινό Goodwood Festival of Speed, όπου τα παρόν έδωσε το GT-R50 by Italdesign, επετειακό μοντέλο για τα μισό αιώνα ζωής τόσο του GT-R όσο και του ιταλικού στούντιο, ο Alfonso Albaisa, υπεύθυνος σχεδιασμού της Nissan, αποκάλυψε κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για το καινούργιο σούπερ σπορ μοντέλο.

Έτσι είπε πως η σχεδίασή του θα παραπέμπει στο υπάρχον GT-R προκειμένου να διατηρείται η αναγνωρισιμότητα αλλά και η αισθητική συνέχεια ενώ από κει και πέρα η εμφάνισή του αναμένεται φουτουριστική ώστε να ξεχωρίζει στην κατηγορία του. Ένα πρότυπο εξέλιξης θα μπορούσε να είναι το Vision 2020 Gran Turismo, ενώ σίγουρα θα υπάρχουν επιρροές και από το GT-R50.

 

 

Ταυτόχρονα ένας άλλος στόχος της εξέλιξής του θα είναι η ανάδειξή του ως το πιο γρήγορο super sport car. Αυτό σημαίνει μεταξύ άλλων και προσπάθεια για ρεκόρ στο Nuerburgring στην κατηγορία του, δυναμικά χαρακτηριστικά προσανατολισμένα αποκλειστικά στο σπορ, ακόμα πιο high tech τετρακίνηση και βέβαια και μικρότερο βάρος.

Ειδικά το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς αν κάτι μπορεί να προσάψει κανείς στο υπάρχον μοντέλο είναι τα πολλά κιλά του. Όσο για τον κινητήρα θα είναι ο γνωστός V6 με τα διπλά turbo που θα έχει περάσει στο επόμενο στάδιο εξέλιξής του σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία και απόδοση που θα ξεπερνά τους 700 ίππους.