#14062018

#14062018

  • Μια μελέτη του 2015 που δημοσιεύθηκε στο Journal of the American Geriatrics Society διαπίστωσε ότι η αύξηση της κατανάλωσης αναψυκτικών διαίτης – η μεγαλύτερη πηγή τεχνητών γλυκαντικών – συνδέεται άμεσα με την αύξηση της κοιλιακής παχυσαρκίας. Έτσι, ενώ τα μπισκότα και οι καραμέλες χωρίς ζάχαρη μπορεί να μοιάζουν με την πιο υγιεινή επιλογή, είναι στην πραγματικότητα ο ένοχος πίσω από τα περιττά κιλά και τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.
  • Νιώθεις έντονη δίψα. Όταν δεν τρως αρκετά είναι πολύ πιθανό να στερείς από τον οργανισμό σου πολύτιμους ηλεκτρολύτες, δηλαδή μεταλλικά στοιχεία όπως το ασβέστιο, το νάτριο, το κάλιο και μαγνήσιο. Η δίψα είναι η πρώτη ένδειξη ότι τα επίπεδα των ηλεκτρολυτών είναι χαμηλότερα από τα φυσιολογικά. Είναι σημαντικό να πίνεις αρκετό νερό -εξάλλου δεν πρόκειται να σου προσφέρει έξτρα θερμίδες!
  • Προσοχή στην εφαρμογή. Δεν έχει σημασία τι ρούχα φοράς, είτε πουκάμισο, είτε μπλουζάκι φρόντισε να είναι συμβατό με το σώμα σου. Είναι λάθος να ντύνεσαι με λάθος νούμερα και να επιλέγεις ρούχα που δεν είναι στα μέτρα σου, δεν αναδεικνύουν τη σωματοδομή σου ή τονίζουν τις αδυναμίες σου μόνο και μόνο γιατί σου αρέσουν που τα βλέπεις στην κρεμάστρα ή πάνω σε κάποιον άλλο. Χωρίς εφαρμογή ακόμα και μέσα στο πιο ακριβό κοστούμι μοιραία θα «χαθείς»..
  • Τη στιγμή, αμέσως μετά από έναν ξαφνικό χωρισμό, οι παλμοί της καρδιάς πέφτουν, σύμφωνα με έρευνα που έγινε και εξέτασε τους παλμούς της καρδιάς των ατόμων έπειτα από μία κοινωνική απόρριψη.
  • Δεν τεντωνόμαστε μόνο το πρωί. Το κάνουμε επίσης όταν το σώμα μας βρίσκεται για πολλή ώρα στην ίδια στάση. Ορισμένοι ερευνητές πιστεύουν ότι τεντωνόμαστε για να «νιώσουμε» το κορμί μας, αλλά και για να αποκομίσουμε μια αίσθηση του χώρου.