fbpx

Για να μη σε …γδύσουν στις εκπτώσεις, μάθε πώς να …ψωνίζεις

Για να μη σε …γδύσουν στις εκπτώσεις, μάθε πώς να …ψωνίζεις

Ο εκπτώσεις είναι καλές επειδή παίρνεις φθηνά και ίσως καλά πράματα και κυρίως ρούχα! Όμως οι εκπτώσεις αποτελούν και παγίδα για όσους δεν γνωρίζουν ή απλά δεν είναι ψυλλιασμένοι.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι 13 αντικείμενα που δεν ήξερες ότι έχουν ημερομηνία λήξης!

 

Πως μπορείς λοιπόν να αποφύγεις να σε …γδύσουν στις εκπτώσεις και παράλληλα να βγεις κερδισμένος, όπως άλλωστε επιβάλλει το «πνεύμα» των εκπτώσεων;

Δες και μάθε για να έχεις τουλάχιστον τα ρούχα σου, όπως συμβουλεύει η Ένωση Εργαζομένων και Καταναλωτών Ελλάδας:

 

  • Θα πρέπει να αναγράφεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι απλή και σαφής.
  • Επιτρέπεται, συμπληρωματικά, και η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης.
  • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης, ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

 

Κατά την περίοδο των εκπτώσεων, συμβουλεύουμε τους καταναλωτές:

  • Να ιεραρχούν τις ανάγκες τους και να ψωνίζουν βάσει του προϋπολογισμού τους.
  • Να πραγματοποιούν έρευνα αγοράς πριν καταλήξουν σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν.
  • Να μην παρασύρονται από υπερβολικά μεγάλα ποσοστά έκπτωσης.
  • Να ελέγχουν – όσο είναι δυνατόν- την ποιότητα και την αυθεντικότητα του προϊόντος και να λαμβάνουν υπόψη το συσχετισμό ποιότητας-κόστους.
  • Να ενημερώνονται για την πολιτική που ακολουθεί το κάθε κατάστημα σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ύπαρξης εγγύησης κ.λπ.

 

Δε θα πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εκπτώσεις ευνοούν τους εμπόρους να αυξήσουν τα κέρδη τους, ιδιαίτερα στις μέρες μας, που οι τζίροι των καταστημάτων δείχνουν να μειώνονται. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να μην πέφτει θύμα αθέμιτων και παράνομων εμπορικών πρακτικών”.