fbpx

Εκπληκτικός o Verstappen νίκησε τις Mercedes! – Ο Leclerc έσωσε πάλι τη τιμή της Ferrari

Εκπληκτικός o Verstappen νίκησε τις Mercedes! – Ο Leclerc έσωσε πάλι τη τιμή της Ferrari

H καλύτερη στρατηγική διαχείρισης των ελαστικών από τη Red Bull οδήγησε τον Max  Verstappen στον θρίαμβο, αφήνοντας τον Hamilton, τον Bottas και γενικά την Mercedes στη δεύτερη θέση στον δεύτερο αγώνα της πίστας του Σίλβερστοουν.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Με την Ferrari «εκτός» ο Hamilton πάει για άνετο περίπατο στο Silverston και όχι μόνο!

 

Φέτος μάλιστα ήταν επετειακό gp αφού εκεί όπου πριν από 70 χρόνια πραγματοποιήθηκε το πρώτο gp στην ιστορία της Formula 1.

 

 

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Mercedes έφυγαν μπροστά με τον Bottas να αμύνεται επιτυχώς του Hamilton. Ο Verstappen πέρασε τον Hulkenberg και ο Stroll τον Ricciardo ενώ πιο πίσω, ο ενδέκατος Sebastian Vettel, έχασε τον έλεγχο πατώντας το κερμπ της εσωτερικής στη στροφή 1, με αποτέλεσμα ένα μεγαλοπρεπές τετ α κε που από τύχη δεν τον έφερε πάνω σε κάποιο άλλο μονοθέσιο.

 

 

Με τους γύρους να περνούν, ο Verstappen που ήταν ο μόνος στο Top10 του grid που εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, όχι απλά δεν έχανε έδαφος έναντι των Mercedes αλλά άρχισε και να τις πιέζει ασφυκτικά.

Έτσι η γερμανική ομάδα που είδε την απόδοση των ελαστικών μέσης γόμας να πέφτει, κάλεσε στον δέκατο-τέταρτο γύρο τον Bottas για αλλαγή ελαστικών και ένα πέρασμα μετά τον Hamilton. Αμφότεροι έβαλαν τη σκληρή γόμα.

 

 

Με τους γύρω τους να μπαίνουν κι αυτοί στα pit, τα μαύρα φέτος βέλη, βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 3, με απόσταση 12 και 16 δευτερολέπτων αντίστοιχα από τον Verstappen που προσπαθούσε να διαχειριστεί τα ελαστικά του και ήλπιζε για ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.

 

 

Όμως παρότι αυτό δεν ερχόταν, ο Ολλανδός είχε βρει εξαιρετικό ρυθμό, διαχειριζόμενος υποδειγματικά τα ελαστικά του. Αντίθετα, οι Mercedes υπέφεραν με τα σκληρά ελαστικά, χάνοντας έδαφος.

Ο Leclerc είχε ένα ακόμα εξαιρετικό απόγευμα, παρά τις αδυναμίες της Ferrari κατάφερε να τερματίσει τέταρτος. Ο Μονεγάσκος επέλεξε στρατηγική μίας αλλαγής ελαστικών, καλύπτοντας 34 γύρους με τη σκληρή γόμα.