fbpx

Η γκάφα της Ferrari χάρισε την νίκη στη Red Bull στον αγώνα με… χρονόμετρο του Μονακό

Η γκάφα της Ferrari χάρισε την νίκη στη Red Bull στον αγώνα με… χρονόμετρο του Μονακό

Ο κάθε αγώνας της F1 στο πριγκιπάτο κάθε φορά είναι διαφορετικός και πάντα έχει κάτι να μας εκπλήξει. Αυτή τη φορά και εκτός από τις δυσκολίες της πίστας, των δρόμων δηλαδή του Μονακό, ήταν και ο άστατος καιρός, με αποτέλεσμα να λήξει με το χρονόμετρο, δηλαδή μόλις συμπληρώθηκαν δύο ώρες αγώνα!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ανέλπιστη νίκη και πρωτοπορία για Verstappen στο gp της Βαρκελώνης

 

Από την άλλη η επική γκάφα της Ferrari χάρισε τη νίκη στη Red Bull με τον Max Verstappen να αυξάνει τη διαφορά του από τον Charles Leclerc στη γενική βαθμολογία του πρωταθλήματος.

 

 

Τι έγινε ακριβώς; Στη Ferrari αποφάσισαν να κινηθούν πιο επιθετικά και κάλεσαν και τους δύο οδηγούς στον ίδιο γύρο για να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Η κίνηση αυτή προκάλεσε την οργή του Leclerc, που αναγκάστηκε να κάνει δύο pit stop μέσα σε λίγους γύρους και επιπλέον βρέθηκε πίσω από τον Carlos Sainz. Ήταν ένα τραγικό λάθος στην επικοινωνία, γιατί αρχικά ο Leclerc έλαβε εντολή να μπει στα pit και μετά πήρε άλλη εντολή να μείνει έξω, η οποία όμως ήρθε καθυστερημένα, όταν ο Μονεγάσκος είχε ήδη μπει στην είσοδο των pit.

 

 

Στον επόμενο γύρο μπήκαν και οι οδηγοί της Red Bull για να κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Ο χρονισμός τους ήταν σαφώς καλύτερος, καθώς όταν όλος αυτός ο χαμός ολοκληρώθηκε ο Perez ήταν πρώτος, ο Sainz δεύτερος, ο Max Verstappen τρίτος και ο Leclerc ακολουθούσε στην τέταρτη θέση.

Για τον  Sergio Perez ήταν η παρθενική του νίκη τη φετινή σεζόν και τρίτη συνολική στην καριέρα του. Ο Μεξικανός οδηγός της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία στο GP του Μονακό.

 

 

Ο αγώνας ξεκίνησε με αρκετή καθυστέρηση εξαιτίας της βροχής που έπεφτε στο Μονακό. Μάλιστα, η εκκίνηση έγινε με το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο αποχώρησε έπειτα από δύο γύρους. Όσο η πίστα στέγνωνε, τόσο οι ομάδες έπρεπε να λύσουν τον γρίφο για την στρατηγική που θα ακολουθήσουν, δεδομένου ότι ξεκίνησαν με βρόχινα ελαστικά.

Μια και μιλάμε για Μονακό, το συμβάν δεν άργησε να έρθει. Ο Mick Schumacher έχασε τον έλεγχο της Haas στο σικέιν της Πισίνας και έπεσε με δύναμη στις μπαριέρες, σε ένα θεαματικό ατύχημα στο οποίο το μονοθέσιο του Γερμανού κόπηκε στα δύο. Ο Schumacher πάντως βγήκε από αυτό φαινομενικά άθικτος. Όπως ήταν φυσικό, το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για να καθαριστεί η πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες.

 

 

Η ζημιά στις μπαριέρες όμως ήταν τόσο μεγάλη που οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα με κόκκινη σημαία. Έτσι, όλα τα μονοθέσια επέστρεψαν για δεύτερη φορά στο pit lane, περιμένοντας την επανεκκίνηση. Ο Leclerc ήταν, δικαιολογημένα, πολύ θυμωμένος από το λάθος της ομάδας του, που τον έριξε στην 4η θέση, σε έναν αγώνα που έδειχνε ικανός να κερδίσει.

Για τρίτη φορά σε αυτόν τον αγώνα τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για άλλη μία εκκίνηση εν κινήσει. Οι πρωτοπόροι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές με τα ελαστικά τους, με τις Red Bull να επιλέγουν τη μεσαία γόμα και τις Ferrari να μένουν με τη σκληρή γόμα που είχαν πριν από τη διακοπή.

 

Η εικόνα του μονοθεσίου του γιου του θρυλικού Michael Schumacher να είναι κομμένο στα δύο σόκαρε τους πάντες.

Για μερικά λεπτά όλοι περίμεναν με κομμένη την ανάσα μέχρι να δουν την κατάσταση του Γερμανού, ο οποίος ευτυχώς βγήκε από το μονοθέσιο της Haas σώος και αβλαβής.

Η επανεκκίνηση δεν είχε συμβάντα και όλοι διατήρησαν τις θέσεις τους. Με την πίστα να είναι πλέον σχεδόν στεγνή, δεν αναμένονταν άλλα προσπεράσματα και η κατάταξη έμενε σταθερή.

Με όλες τις διακοπές και τις καθυστερήσεις, ο αγώνας δεν ολοκληρώθηκε ύστερα από 77 γύρους αλλά όταν συμπληρώθηκε ο διαθέσιμος χρόνος που προβλέπουν οι κανονισμοί, δηλαδή δύο ώρες μετά την εκκίνηση, που δόθηκε επίσημα μετά την πρώτη διακοπή και επειδή συμπληρώθηκε το 75% του αγώνα (64 γύροι), οι οδηγοί πήραν ολόκληρους τους βαθμούς.

 

Επόμενος αγώνας 12 Ιουνίου Αζερμπαίτζαν