fbpx

Η …νόμιμη «σφήνα» του Hamilton στο Vettel και η εξέλιξη που δεν περίμενε κανένας!

Η …νόμιμη «σφήνα» του Hamilton στο Vettel και η εξέλιξη που δεν περίμενε κανένας!

Όταν ο Hamilton «σφήνωσε» τον Vettel είναι βέβαιο ότι δεν περίμενε αυτή την εξέλιξη. Από την άλλη  ο Vettel ρίχνει την ευθύνη στον Hamilton, όμως όπως και να έχει ο αγώνας είναι αγώνας και ο πιο τολμηρός κερδίζει!

Ο Hamilton πανηγυρίζει που κέρδισε τον αγώνα και αύξησε τη διαφορά με τον Vettel στους 30 βαθμούς, όμως το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει ακόμα και η διαφορά αυτή είναι πολύ μικρή κάτι που σημαίνει ότι θα δούμε δυνατές αναμετρήσεις στους επόμενους αγώνες!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: To 8 ψήφιο νούμερο που έδωσε ο νέος ιδιοκτήτης της Ferrari 250 GTO για να την αποκτήσει

 

Αν εξαιρέσουμε την απογοήτευση των φίλων της Ferrari και του ίδιου του Vettel για την οδυνηρή ήττα στη Μόντζα, μέσα στην έδρα της Ferrari, ο αγώνας ήταν πολύ καλός και συναρπαστικός με τη μονομαχία Χάμιλτον-Φέτελ και το προσπέρασμα του Βρετανού στο Ράικονεν και οι καλύτερες στιγμές από τον αγώνα..

 

 

Ο Sebastian Vettel ρίχνει την ευθύνη στο Hamilton για την σύγκρουση μεταξύ τους στη στροφή 4 στον πρώτο γύρο. Ο Γερμανός οδηγός της Ferrari ανέφερε στις κάμερες για τον Βρετανό, ότι «δεν μου άφησε χώρο. Δεν είχα καμία άλλη επιλογή, από το να τον ακουμπήσω. Ήθελα να το αποφύγω, όμως δεν τα κατάφερα. Δυστυχώς, εγώ ήμουν αυτός, που έπαθε το τετ α κε. Ειρωνικό μεν, όμως έτσι ήταν. Μετά βρέθηκα σε αντίθετη κατεύθυνση και τα πράγματα δεν έδειχναν ξαφνικά τόσο ρόδινα. Ακολούθως έκανα έναν καλό αγώνα και συγκέντρωσα πολλούς βαθμούς. Θα μπορούσε να ήταν και χειρότερα».

Ο Louis Hamilton που θριάμβευσε για πέμπτη φορά στη Μόντσα και αποκάλυψε, ότι του έδωσαν μεγάλη ώθηση για τη νίκη οι βρετανικές σημαίες, που ανέμιζαν οπαδοί του στις εξέδρες. Ο Hamilton πέτυχε στη Μόντσα την έκτη εφετινή νίκη του και την 68η συνολικά της καριέρας του στη Formula 1. Ο Βρετανός οδηγός μοιράζεται μάλιστα με τον Μίκαελ Σουμάχερ τη θέση του πολυνίκη οδηγού στην ιταλική πίστα, καθώς και οι δύο έχουν ανέβει από πέντε φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

 

 

Στις πρώτες του δηλώσεις αμέσως μετά τον αγώνα δήλωσε ο οδηγός της Mercedes τα εξής: «Συγχαρητήρια στη Ferrari, που έδωσε μαζί μας αυτό το Σαββατοκύριακο μία σκληρή μάχη. Ευχαριστώ πολύ τους οπαδούς για την υποστήριξή τους, χωρίς αυτούς δεν θα ήταν εφικτό σήμερα αυτό το αποτέλεσμα. Φυσικά υπάρχει εδώ πολύ αρνητική διάθεση, βλέπω όμως και μερικές βρετανικές σημαίες. Αυτές με ενέπνευσαν σε αυτόν τον αγώνα. Γι αυτές οδήγησα σήμερα. Όμως αυτή η αρνητικότητα είναι βασικά θετική για εμένα, επειδή τη μετατρέπω σε κάτι θετικό. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα και στον Βάλτερι».

Αναφέρθηκε επίσης στο περιστατικό με τον Φέτελ και το περιέγραψε ως εξής: «Αιφνιδιάστηκε, που δεν τραβήχτηκε ο Σεμπάστιαν προς την εξωτερική δίπλα στον Κίμι, γιατί αυτό ήταν η ευκαιρία μου. Πήγα δίπλα προς την εξωτερική και βεβαιώθηκα, ότι βρισκόμουν αρκετά μακριά εξωτερικά. Νομίζω, ότι υπήρχε αρκετός χώρος. Πιθανόν έκανε λάθος στα φρένα. Αγγίξαμε λίγο ο ένας τον άλλον, οπότε έπαθε το αυτοκίνητό μου ελαφριές ζημιές, όμως μπόρεσα να συνεχίσω. Το πίσω μέρος ήταν μετά νευρικό, όμως ήταν δυνατόν να οδηγήσεις. Δύσκολο, αλλά όχι αδύνατον».

Οι δυο Ferrari εκκινούσαν από τις πρώτες θέσεις με τον Hamilton ακριβώς πίσω τους. Στο δεύτερο “S” της πίστας ο Hamilton πέρασε τον Vettel. Η μεταξύ τους όμως επαφή είχε σαν αποτέλεσμα ο Vettel να χάσει τον έλεγχο και να βρεθεί τελευταίος με λαβωμένο μονοθέσιο. Στην πίστα μπήκε αυτοκίνητο ασφαλείας με αποτέλεσμα ο Vettel να καταφέρει να αλλάξει την εμπρός πτέρυγα χωρίς να χάσει την επαφή με τα υπόλοιπα μονοθέσια.

 

Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε, ο Hamilton προσπέρασε τον Raikkonen, αλλά ο τελευταίος απέδειξε ότι είναι σκληρό καρύδι, περνώντας και αυτός με τη σειρά του ξανά τον Hamilton. Μέχρι το πρώτο Pit stop ο Raikkonen απέδωσε εξαιρετικά κάνοντας πολύ γρήγορους γύρους. Η Mercedes όμως είχε μια ευφυή στρατηγική, αφήνοντας τον Bottas μέσα στην πίστα χωρίς αλλαγή ελαστικών. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να καθυστερήσει πολύ τον Raikkonen, που βρισκόταν πίσω του.

Έτσι o Hamilton είχε την ευκαιρία να πλησιάσει πολύ τον Raikkonen. Δημιουργήθηκε έτσι ένα τρενάκι με τους Bottas, Raikkonen και Hamilton, λίγο μετά τη μέση του αγώνα. Η αγωνία κορυφώθηκε. Ο Bottas στον 37ο γύρο μπήκε στα pits με τον Raikkonen πλέον να έχει καθαρή πίστα μπροστά του και τον Hamilton να τον καταδιώκει. Στον 45ο γύρο ο Hamilton τελικά κατάφερε να περάσει τον Raikkonen και κάπου εκεί τελείωσε το κυνήγι για την πρώτη θέση.

 

 

Το αποτέλεσμα αύξησε την διαφορά του Hamilton σε 25 βαθμούς από τον Vettel, στο φετινό πρωτάθλημα, που έχει τρομερό ενδιαφέρον σε κάθε αγώνα.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Max Verstappen με Red Bull, ωστόσο ο Ολλανδός δεν ανέβηκε στο βάθρο Ο πιλότος της Red Bull δέχτηκε ποινή 5 δευτ. και έτσι έχασε την 3η θέση από τον Bottas και Vettel…εξαιτίας της ποινής των πέντε δευτερολέπτων που δέχτηκε από τους αγωνοδίκες έπειτα από επαφή που είχε με τον Bottas (θεώρησαν ότι τον έκλεισε).

Έτσι τους βαθμούς της τρίτης θέσης πήρε ο δεύτερος πιλότος της Mercedes ενώ ο πιλότος της Red Bull βρέθηκε στην πέμπτη θέση καθώς τον πέρασε (στο χρόνο και εξαιτίας της ποινής) και ο Vettel.

Ο Verstappen δεν επέτρεψε στον Bottas να τον περάσει και αυτό του κόστισε σε δύο θέσεις. Έτσι, μπορεί να τερμάτισε 3ος αλλά τελικά πήρε τους βαθμούς του πέμπτου…

Ο Verstappen δεν επέτρεψε στον Bottas να τον περάσει και αυτό του κόστισε σε δύο θέσεις. Έτσι, μπορεί να τερμάτισε 3ος αλλά τελικά πήρε τους βαθμούς του πέμπτου…

Πιο πίσω ακολούθησαν οι Grosjean (Haas), Ocon (Force India), Perez (Force India), Sainz (Renault) και Stroll (Williams), καθώς ήταν οι πιλότοι που τερμάτισαν στην βαθμολογούμενη δεκάδα.

 

 

Η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 θα δοθεί στις 16 Σεπτεμβρίου στην Σιγκαπούρη.